تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




۲۲ دانشجوی دانشگاه یزد به مرحله نهایی المپیاد علمی کشور راه یافتند

یزد- دانشجویان دانشگاه یزد رتبه‌های برتر آزمون غیرمتمرکز مرحله اول المپیاد علمی دانشجویی کشوری را در قطب ششم کشور تصاحب کردند و ۲۲ نفر از مرحله اول به مرحله نهایی راه یافتند .

به گزارش قدس آنلاین، رییس مرکز استعدادهای درخشان دانشگاه یزد با اعلام این خبر، گفت: بیست و دومین المپیاد علمی- دانشجویی سال ۹۶ همانند سال‌های گذشته در دو مرحله انجام می‌شود که مرحله اول آن در هشت قطب دانشگاهی کشور برگزار می‌شود.

دکتر علی‌اکبر تدین با بیان این که دانشگاه یزد در قطب ششم به مرکزیت دانشگاه شیراز با حضور دانشگاه‌های استان فارس، بوشهر، کهکیلویه و بویراحمد به رقابت پرداخت، تصریح کرد: از بین ۸۴ دانشجوی منتخب دانشگاه که اسامی آنها به دانشگاه شیراز اعلام شده بود، پس از اعلام نتایج آزمون مرحله اول، تعداد ۲۲ نفر از دانشجویان دانشگاه یزد موفق به کسب رتبه‌های برتر برای ورود به مرحله نهایی شدند .

تدین یادآور شد: مرحله نهایی المپیاد در روزهای پنجشنبه و جمعه ۲۹ و ۳۰ تیرماه ۹۶ در دانشگاه تربیت مدرس تهران به صورت متمرکز برگزار خواهد شد .

وی همچنین تصریح کرد: اطلاعات مربوط به هر یک از مراحل و دروسی امتحانی هر یک از رشته‌های المپیاد و برنامه زمانی آزمون‌ها در سامانه اینترنتی مرکز المپیاد دانشجویی سازمان سنجش آموزش کشور به آدرس   olympiad.sanjesh.org   قابل دسترس است .

منبع: ایسنا




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «۲۲ دانشجوی دانشگاه یزد به مرحله نهایی المپیاد علمی کشور راه یافتند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..