تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ناگفته های قالیباف درباره انتخابات ریاست جمهوری

املاک نجومی

قالیباف گفت: من با فشار ولی با اختیار خودم به انتخابات وارد شدم.

ارسال زمانبندی شده: 

دوشنبه, 22 خرداد, 1396 - 19:00

ناگفته های قالیباف درباره انتخابات ریاست جمهوری

به گزارش عمارنامه، من با فشار ولی با اختیار خودم به انتخابات وارد شدم. اما تحلیل هایی از ابتدا داشتم و بر اساس همان تحلیل ها معتقد بودم نباید دو نفر در انتخابات بمانیم و من به همین خاطر کنار کشیدم.


املاک نجومی یک طراحی سیاسی و یک دروغ بزرگ بود. من به جد این موضوع را دنبال کردم. هیچ جرمی اتفاق نیفتاده بود. دستگاه قضا هم بررسی کرد. این موضوع بر اساس آیین نامه ای بوده که وجود داشته و بسیاری همانطور که در مناظرات گفتم بر اساس همین آیین نامه زمین های با قیمت متری ۱۴۰ هزار تومان دریافت کردند.  حتی بنده در این آیین نامه ها محدودیت ایجاد کرده بودم.

بنده در خدمت رسانی هیچ وقت این نگاه را نداشتم چه کسی ، چه دینی دارد و از کجاست و به کجا وابسته است. می گفتم باید خدمت کرد و من خدمتگزارم. فقط اگر می خواستم فرق بگذارم برای محرومین بود.

منبع: باشگاه خبرنگاران

 

 

 

 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ناگفته های قالیباف درباره انتخابات ریاست جمهوری»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..