تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




50 هزار تن گندم از کشاورزان بیله‌سوار خریداری شد

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، آرام حلیم ظهر امروز در بازدید از مراکز خرید گندم و کلزا در شهرستان بیله‌سوار اظهار داشت: با توجه به این که جلب رضایت کشاورزان برای ما از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، بنابراین خرید محصولات تولیدی نیز از مهم‌ترین اولویتی است که ما به دنبال آن هستیم و هم‌اکنون فقط با گذشته یک هفته از زمان خرید گندم 50 هزار تن گندم از کشاورزان بیله‌سوار خریداری شده است که این یک گام اساسی در این زمینه است.

وی با اشاره به این که 12 مرکز خرید گندم در شهرستان بیله‌سوار استقرار یافته است، افزود: هم‌اکنون مراکز خرید  گندم به صورت شبانه‌روزی به ارائه خدمات می‌پردازند و از نظر خرید گندم از کشاورزان مشکلی وجود ندارد که به همین منظور از کشاورزان انتظار داریم از برداشت زودهنگام گندم بپرهیزند.

فرماندار شهرستان بیله‌سوار مغان گفت: با توجه به وضعیت جوی این شهرستان تولید گندم می‌تواند به صورت مطلوب باشد ولی اگر برداشت زودهنگام انجام شود به طور حتم سبب کاهش رطوبت این محصول شده و خسارت‌های قابل توجهی را به دنبال خواهد داشت.

حلیم با اشاره تولید کلزا در بیله‌سوار نیز بیان کرد: امسال دو هزار و 300 هکتار از اراضی شهرستان بیله‌سوار به کشت کلزا اختصاص یافته است که با پیش‌بینی‌های انجام یافته انتظار می‌رود تولید این محصول نیز به بیش از 6 هزار تن برسد که این رقم در مقایسه با سال‌های گذشته افزایش قابل توجهی را در منطقه نشان می‌دهد که امیدواریم به همین منوال ادامه یابد.

وی تصریح کرد: استفاده از روش‌های نوین و استاندارد برای کاشت محصولات کشاورزی در این شهرستان نیز یکی از مهم‌ترین برنامه‌هایی است که هم‌اکنون با جدیت در دستور کار قرار داده شده و امیدواریم با اقدامات انجام یافته بتوانیم تمامی اهداف خود در راستای تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و منویات مقام معظم رهبری را محقق کنیم.

انتهای پیام/
 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «50 هزار تن گندم از کشاورزان بیله‌سوار خریداری شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..