تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اعلام آمادگی برای صادرات مواد معدنی از بندرعباس به کویت

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از بنادر و دریانوردی هرمزگان، علی آکتوپراک مدیر بندر خصوصی چاناکاله، توسعه مناسبات تجاری در تمام زمینه ها بویژه در بخش صادرات مواد معدنی را خواستار شد و گفت: امیدواریم در آینده ای نزدیک و پس از آماده شدن شرایط لازم بتوانیم از طریق مرز دریایی بندرلنگه با صادرات مواد معدنی به کشور کویت سر آغاز فصل جدیدی از همکاری های فیمابین دو کشور باشیم.

در ادامه، مدیر بندر خصوصی چاناکاله ضمن بازدید از تجیهزات بندری و اسکله های عملیاتی بندرلنگه به بحث و تبادل نظر و بررسی ظرفیت های بندر و امکان سنجی و راهکارهای روش انجام کار پرداخت.

حمید زنگانه معاون دریایی و بندری بندرلنگه در نشست مشترک با مدیر بندر خصوصی چاناکاله ترکیه و شریک تجاری وی، اظهار داشت: بندرلنگه از دیرباز با کشورهای حوزه خلیج فارس مراودات دریایی داشته و با توجه به نزدیکی به صنایع انرژی بر جنوب کشور و وجود معادن معدنی در این منطقه، پتانسیل خوبی برای افزایش همکاری در تمام زمینه ها بخصوص صادرات مواد معدنی وجود دارد.

وی ضمن بیان این مطلب که در بخش های مختلف اقتصادی دو کشور مشترکات فراوانی وجود دارد، ابراز امیدواری کرد تعاملات تجاری بین دو کشور در زمینه حمل و نقل دریایی افزایش یابد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اعلام آمادگی برای صادرات مواد معدنی از بندرعباس به کویت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..