تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عزم همگانی کلید مبارزه با مواد مخدر

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان؛ علی اصغر طهماسبی در جلسه مشترک کمیته توسعه مشارکت های مردمی و کمیته فرهنگی و پیشگیری شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان گلستان افزود : برای اجتماعی نمودن امر مبارزه با مواد مخدر نیازمند یک عزم و اراده عمومی هستیم و همه قوا و نهادها باید در کنار دولت پای کار بیایند.

وی گفت : خوشبختانه ائمه جمعه و جماعات استان در کنار مبلغین مذهبی در خصوص مسأله آسیب های اجتماعی توجیه هستند و در فرصت های مختلف و از طریق تریبونی که در اختیار دارند، به موضوع آسیب های اجتماعی و اعتیاد می پردازند.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار تصریح کرد: در کنار دستگاهها و ائمه جمعه و جماعات، تشکل های مردم نهاد در حوزه مواد مخدر، پای کار آمده اند و بدون هیچ چشمداشتی، مجاهدانه در این عرصه فعالیت می کنند.

طهماسبی یادآور شد: طی دو سال گذشته سه نقطه آلوده شاخص در استان گلستان با مصوبه شورای تأمین، پاکسازی شد و در این راه 22 دستگاه و نهاد مختلف وظیفه مند بودند.

وی با اشاره به نزدیک شدن به ایام سالروز جهانی مبارزه با مواد مخدر گفت: به مناسبت سالروز جهانی مبارزه با مواد مخدر و به منظور افزایش سطح آگاهی عمومی و مشارکت آحاد جامعه در امر پیشگیری و مبارزه، برنامه های متنوع و فرهنگی از جمله همایش توجیهی و کارگاه آموزشی، مسابقات ورزشی، پیاده روی خانوادگی اجرایی خواهد شد.

انتهای پیام / ا




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عزم همگانی کلید مبارزه با مواد مخدر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..