تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حضور کاروان بوکس گلستان در مراسم شب قدر مسجد نخجوان کشور آذربایجان

حضور کاروان بوکس گلستان در مراسم شب قدر مسجد نخجوان کشور آذربایجان

علی بیانی همچنین گفت: در حاشیه پانزدهیمن دوره مسابقات ورزشی جام ریاست جمهوری کشور آذربایجان نشست هم اندیشی و تعامل با نایب رییس فدراسیون بوکس آذربایجان برگزار شد. 

مسئول کاروان ورزشی گلستان اظهار داشت: با هدف ارتقای همکاری ها در رشته ورزشی بوکس با ذربایجان به نمایندگی از فدراسیون بوکس جمهوری اسلامی ایران با آقاجان ابیف نایب رییس فدراسیون بوکس این کشور دیدار و راهکارهای مقدماتی برگزاری اردوهای مشترک بین تیم های دوکشور و همچنین مسابقات دو چند جانبه بین ورزشکاران ایران و آذربایجان مورد بررسی قرار گرفت. 

رییس هیات بوکس گلستان ادامه داد: با توجه به اینکه مشتزنان آذربایجان در رشته بوکس در سطح مطلوبی قرار دارند این همکاری ها کمک موثری به پیشرفت ورزش بوکس استان و ایران خواهد کرد. 

به گفته وی؛ بهره مندی از توان فنی مربیان و کارشناسان بوکس آذربایجان در استان گلستان از دیگر مباحث طرح شده دراین نشست بود. 

وی همچنین گفت که دیدارهای دیگری با مسئولین بوکس کشورهای حاضر دراین رقابت ها برگزار شد. 

به گزارش ایرنا تیمی متشکل از ورزشکاران، مربیان و مسئولین بوکس گلستان در جام ریاست جمهوری حیدرعلی اف اذربایجان حاضر است. 

'علی آبروان، عبدالحکیم بیگدر، احسان آدای، عبدالوحید ایمن، امید آرمند، سهیل قنبری، یاسین قوشلی و بنیامین کاظمی در اوزان 46-52-57-63-54-70+66و مثبت 80 مشتزنان گلستانی حاضر در این رقابت ها هستند که محمد رضا ترمیمی، علیرضا الوندی و علی نادری به عنوان داور و مربی و نیز رییس هیات بوکس گلستان آنان را همراهی می کنند. 

بیش از ده کشور در رقابت های باکو حضور دارند، این مسابقات از 9 ژوئن تا 16 ژوئن (19تا26 خرداد) در آذربایجان در حال برگزاری است. 

در شهرستان های استان گلستان بیش از 850 نفر به صورت حرفه ای ورزش بوکس را انجام می دهند. 

انتهای پیام / ا




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حضور کاروان بوکس گلستان در مراسم شب قدر مسجد نخجوان کشور آذربایجان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..