تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مبلغ اضافی ممنوع

مبلغ اضافی ممنوعبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، محمد صفائیان، در مورد روند ثبت نام در مدارس عنوان کرد: مدارس دولتی نباید تحت هیچ عنوانی از والدین دانش آموزان مبلغ اضافی دریافت کنند و تنها وجوهات دریافتی باید طبق مصوبه آموزش و پرورش باشد.
 
مسئول نظارت بر ثبت نام مدارس استان قم افزود:در حال حاضر در مدارس حق بیمه و در برخی از مقاطع هزینه کتاب تنها وجوه قانونی می باشد.
 
وی خاطرنشان کرد: تنها مبالغ عادی دولتی برای بیمه مبلغ 7500 تومان مصوب شده است که در مدارس دریافت می گردد.
 
صفائیان بیان کرد: کتاب دانش آموزان ابتدایی در طول سال ثبت نام الکتریکی شده است و به غیر از پایه اول ابتدایی که مبلغ 14 هزار  و 400 تومان هزینه کتاب دریافت می شود سایر خرید کتاب ابتدایی به صورت الکتریکی است.
 
وی اظهارکرد:در حال حاضر 850 مدرسه دولتی در استان قم وجود دارد و تنها در مدارس ابتدایی مبلغ کتاب دریافت می شود.
 
مسئول نظارت بر ثبت نام مدارس استان قم گفت: هزینه کتاب های متوسطه و پیش دانشگاهی و فنی حرفه ای در مدارس دریافت نمی شود و تنها هزینه کتب کار و دانش در مدارس دریافت می گردد.
 
وی عنوان کرد: تنها در مدارس شاخه کار و دانش در زمینه صنعت مدیران حق دریافت علی الحساب مبلغ 85 هزار تومان و در زمینه هنر و خدمات 65 هزار تومان و در زمینه کشاورزی 50 هزار تومان را دارند.
 
صفائیان تصریح کرد: در صورتی که اولیاء دانش آموزان شکایتی از روند ثبت نام در مدارس و برخوردهای ناصحیح مدیران و دریافت هزینه های اضافی را دارند می توانند از طریق ستادهای نواحی آموزش و پرورش و یا سامانه شکایات آموزش و پرورش استان مراتب را اطلاع دهند.
 
وی خاطرنشان کرد: در مدارس غیر دولتی مانند شاهد هیات امنایی و امثال آن نیز پرداخت هزینه ها طبق تعرفه های مشخص می باشد.
 
انتهای پیام/ز



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مبلغ اضافی ممنوع»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..