تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اقتصاد مقاومتی، بن‌بست شکن اقتصاد کشور است

رئیس مرکز راهبری اقتصاد مقاومتی حوزه علمیه قم؛

اقتصاد مقاومتی، بن‌بست شکن اقتصاد کشور استبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، حجت‌الاسلام احمدعلی یوسفی، با اشاره به مطلب فوق اظهار داشت: آنچه می‌تواند ما را در مسیر دست‌یابی به اهداف مقرر در قانون اساسی در حوزه اقتصاد و تحقق منویات و فرمایشات مقام معظم رهبری یاری برساند، همانا اهتمام ویژه به اقتصاد مقاومتی است.
 
وی افزود: از این منظر، یکی از مطالبات جدی رهبری از مجامع علمی و دانشگاهی ازجمله مراکز حوزوی در سال‌های اخیر این بوده که از هیچ کوششی در راستای تعمیق و ترویج مباحث اقتصاد مقاومتی در جامعه و بین مردم کوتاهی نکنند.
 
عضو هیئت‌علمی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی با اشاره به اینکه در حال حاضر بیش از یک‌صد روحانی دارای دکترای اقتصاد در حوزه مشغول به فعالیت می‌باشند، گفت: این ظرفیت عظیم می‌طلبد که ما دراین‌باره فعالیت‌های بیشتری داشته باشیم و حوزه و دانشگاه همسو باهم در راستای تحقق ابعاد مختلف اقتصاد مقاومتی با یکدیگر همکاری و مشارکت داشته باشند.
 
وی بابیان این‌که اقتصاد مقاومتی، ریشه در فرهنگ دینی و انقلابی مردم ما دارد، خاطرنشان کرد: بدون تردید با تکیه‌بر اقتصاد مقاومتی می‌توان در برابر تکانه‌های اقتصادی و فشارهای دشمنان، مقاوم ایستاد و از سرمایه‌های اقتصادی خود به‌خوبی در برابر فشار بیگانگان، حراست کرد.
 
یوسفی افزود: در شرایط کنونی به تعبیر رهبر فرزانه انقلاب کشور در یک جنگ تمام‌عیار اقتصادی قرار دارد و لزوم موفقیت در این جنگ، مجاهدت و تلاش همه مردم و مسئولان است و این‌که از دایره حرف و شعار خارج‌شده و در عرصه عمل موفق باشیم.
 
انتهای پیام/ز



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اقتصاد مقاومتی، بن‌بست شکن اقتصاد کشور است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..