تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




انهدام باند سارقان منازل میلیاردی در ارومیه

ساعت: 11:21 منتشر شده در مورخ: 1396/03/24 شناسه خبر: 1127561

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی از انهدام باند سارقان منازل میلیاردی در ارومیه خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به نقل از اروم نیوز، سردار ناصر اصلانی صبح امروز در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت از منزل در ارومیه رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق شدند سارقان را شناسایی و آنها را تحت نظر قرار داده و شب گذشته حین سرقت ۴ نفر را دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی بیان داشت: متهمان در بازجویی های پلیسی به ۲۳ فقره سرقت معترف شدند و در بازرسی از مخفیگاه متهمان مقداری از اموال مسروقه به ارزش ۷ میلیارد ریال کشف شد.

وی ادامه داد: متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی ، تحویل مراجع قضایی شدند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «انهدام باند سارقان منازل میلیاردی در ارومیه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..