تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




راهیابی دانش آموز صوفیانی به مرحله کشوری در مسابقات کتابخوانی

ساعت: 12:34 منتشر شده در مورخ: 1396/03/24 شناسه خبر: 1127469

دانش آموز کلاس دهم از دبیرستان الزهراء نظرلو در رشته کتابخوانی به مرحله کشوری راه یافت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  شبسترنیوز،  پریچهر روحی  دانش آموز کلاس دهم از دبیرستان الزهرا روستای نظرلو  از توابع منطقه صوفیان در مسابقات مرحله استانی مسابقات کتابخوانی به مرحله کشوری راه یافت .

عبدی ،  سرپرست اداره آموزش و پرورش صوفیان  با اعلام این خبر ،موفقیت دانش آموز دبیرستان الزهرا نظرلو  در رشته کتابخوانی از مرحله استانی به مرحله کشوری را  به خانواده وی و جامعه فرهنگی تبریک گفت.

وی اظهار کرد: این موفقیت علمی بسی افتخار برای منطقه صوفیان است که در این منطقه دانش اموزان برجسته و  مستعدی هستند که با تلاش دلسوزانه معلمان گرانقدر منطقه  ثمرات  آن به بار نشسته و برای منطقه افتخار آفرینی می کنند.

عبدی افزود:امیدواریم با تلاش مجموعه آموزش و پرورش و فرهنگیان عزیز شاهد شکوفایی استعدادهای دانش آموزان مقاطع مختلف در رشته ها و مسابقات مختلف باشیم.

 سرپرست آموزش و پرورش منطقه صوفیان در بخش پایانی سخنان خود  از زحمات و تلاش های خالصانه معلمان  هنرستان الزهرا نظرلو تقدیر نموده  و  موفقیت  روز افزون همه دانش آموزان را از درگاه خداوند   متعال خواستار شد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «راهیابی دانش آموز صوفیانی به مرحله کشوری در مسابقات کتابخوانی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..