تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نقش روستاها در تولید ملی و اتکا به تولید داخلی مهم است

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به نقل ازشبسترنیوز،جانشین فرماندهی سپاه شبستر در نشست کارگروه بسیج سازندگی این شهرستان بر اهمیت نقش روستاها بر تولیدملی و اتکا به تولیدات داخلی اشاره و بر آمادگی بسیج سازندگی نسبت به برگزاری دوره های آموزشی، مشاوره توجیهی ویژه روستاییان و ارائه وام به افراد متقاضی تسهیلات اقتصاد مقاومتی و اشتغال زایی تاکید کرد.

  هادی زندیه عمده مشکلات موجود در روند ارائه تسهیلات بسیج سازندگی شبستر به متقاضیان این طرح ها را نبود طرح توجیهی کافی ازطرف متقاضیان عنوان کرد.

وی اظهار امیدواری کرد: در سال ۹۶ این مشکل مرتفع شده و تسهیلات اقتصاد مقاومتی و اشتغال زایی به افرادی تعلق گیرد که بتوانند طرح توجیهی و نقشه کارآمدی در مسیر فعالیت های اقتصادمقاومتی ارائه داده و در روند تولید و اشتغال گام های مثبتی بردارند.

مسئول بسیج سازندگی سپاه شبستر نیز در این نشست گفت: لازم است گروه‌های اقتصاد مقاومتی و اشتغال زایی با توجه به نیازهای شهرستان، گروه‌های تخصصی را بصورت تعاونی تشکیل داده و به ارائه خدمات لازم در زمینهمحرومیت‌زدایی و فعالیت در دیگر عرصه‌ها بپردازند.

وی خاطرنشان کرد: در سال ۹۵، درعرصه اقتصاد مقاومتی گام های مثبتی برداشته شده و دوستان بسیجی در شبستر کارگاه های تولیدی خوبی راه اندازی کردهو وام هایی نیز در این عرصه به بسیجیان پرداخت شده که برخی از آن ها در زمینه پرورش شترمرغ، بلدرچین، پرورش قارچ و ... فعایت‌هایی انجام دادند.

مسئول بسیج سازندگی سپاه شبستر ابراز امیدواری کرد: امسال به آسیب شناسی نقاط ضعف و ترمیم مشکلات موجود و گشایش راه های جدید برای اخذ تسهیلات با همکاری و تعامل با ادارات ذیربط شهرستان بورکراسی اداری را حذف کرده تا جوانان و نوجوانان مستعد و خلاق بتوانند به راحتی وام های بسیج سازندگی را دریافت کنند.

وی تاکید کرد: نکته ای که نباید فراموش کرد اینکه اقتصاد مقاومتی، هم جنبه درونی و هم بیرونی دارد و تا در درون اتفاقی رخ ندهد در دیگر حوزه‌ها موفقیتی حاصل نخواهدشد.

دراین نشست پیشنهاداتی در خصوص اشتغال جوانان و نوجوانان توسط اعضای کارگروه اقتصادی شهرستان مطرح شد و راهکارهای لازم برای ارائه تسهیلات برای کارگاه های تولیدی کوچک و مجوز دار در شبستر که دامنه وسیعی دارند بررسی شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نقش روستاها در تولید ملی و اتکا به تولید داخلی مهم است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..