تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




یادواره شهدای بخش فیروزآباد شهرستان کوثر برگزار شد

ساعت: 09:58 منتشر شده در مورخ: 1396/03/24 شناسه خبر: 1127484

با مشارکت اداره بنیاد شهرستان کوثر یادواره شهدای والامقام روستای زرج آباد از توابع بخش فیروز آباد کوثر برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کوثرخبر، یادواره شهدای والامقام روستای " زرج آباد " از توابع بخش " فیروزآباد " شهرستان کوثر با مشارکت ادراه بنیاد شهید و امور ایثارگران و سپاه ناحیه این شهرستان و با حضور خانواده های معظم شاهد و ایثارگر و اقشار مختلف مردم مومن منطقه در مسجد جامع روستای زرج اباد برگزار شد.

حجت الاسلام فرزین صادقی، اما مجماعت بخش فیروز کوثر در این یادواره از مقام والای شهیدان تجلیل و نقش ایثار و شهادت را در امنیت و اقتدار کشور بیان داشت و با اشاره به حادثه اخیر تروریستی در ساختمان اداری مجلس شورای اسلامی در تهران گفت: امنیت امروز را مدیون ایثارگری شهدا، جانبازان، ایثارگران خصوصاً مدافعان حرم هستیم.

حجت الاسلام صادقی افزود: شهدا به ما درس وفاداری و شجاعت آموختند و امنیت کنونی کشور به برکت خون مطهر شهدای انقلاب است.

وی گفت: عزت و سر بلندی مسلمانان در سایه جهاد و شهادت و مبارزه در راه حق و ‏عدالت است و وظیفه هر مسلمان برپایی عدالت در جامعه اسلامی است.

او برگزاری یادواره‌ های شهدا را ضرورتی در ترویج فرهنگ ایثار دانست و افزود: یاواره شهدا نکوداشت یاد و خاطره شهیدان و تجدید پیمان با آرمان ‌های آنها است.

تلاوت قرآن کریم، خیر مقدم گویی فرمانده جوزه روستایی سپاه ناحیه کوثر. مداحی و پذیرایی افطاری از حاضرین از برنامه های این یادواره بود.
انتهای پیام /

 

 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «یادواره شهدای بخش فیروزآباد شهرستان کوثر برگزار شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..