تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ذخیره ۷ برابری مصرف روزانه خون در اولین شب قدر

پورفتح الله در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان؛

حفظ ذخیره ۷ برابر مصرف روزانه خون کشور در شب‌های قدرعلی‌اکبر پورفتح الله مدیرعامل سازمان انتقال خون ایران در گفت و گو با خبرنگار خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص وضعیت فعالیت پایگاه‌های انتقال خون کشور اظهار کرد: حضور دکتر هاشمی در شب قدر در جمع اهداکنندگان خون و همکارانم در انتقال خون استان تهران از ارزش و اهمیت بالایی برخوردار بوده و نشان ارزش‌گذاری به مسئله اهدای خون است.
 

 وی ادامه داد: به همت فعالان عرصه اهدای خون، ذخایر خون و فرآورده‌های خونی امسال پیش از ماه رمضان ۹ برابر مصرف روزانه خونی بود.

 

مدیرعامل سازمان انتقال خون ایران عنوان کرد: با تلاش و همکاری اهداکنندگان درشب نوزدهم ماه مبارک رمضان موفق شدیم ذخیره ٧ برابر مصرف روزانه کشور را حفظ کنیم.

 

 وی با اشاره به اینکه یکی از اهدای مصادیق عبادت خدمتگزاری به خلق است، یادآور شد: همکاران سختکوش سازمان انتقال خون اگر چه در این شب‌ها فرصت مناجات و قرآن به سرگرفتن را ندارند، اما با فعالیت در پایگاه‌های انتقال خون تاثیر به سزایی در تامین خون برای بیماران دارند که همین مساله دعای هزاران بیمار نیازمند رابرای آن‌ها به ارمغان می‌آورد.

 

گفتنی است؛ ۲ مرکز اهدای خون وصال و تیم سیار دانشگاه امام صادق (ع) در شب‌های قدر آماده ارائه خدمات به اهداکنندگان هستند همچنین روزهای ۲۴ و ۲۸ خرداد به مناسبت لیالی قدر مراکز اهدای خون با ۲ ساعت تاخیر از ساعت ۱۰ صبح آغاز به  کار می‌کنند.

 
انتهای پیام/



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ذخیره ۷ برابری مصرف روزانه خون در اولین شب قدر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..