تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




روند تحقیق و تفحص صندوق ذخیره فرهنگیان تا شهریور ماه ادامه دارد/ارجاع فروش سوالات امتحانی 96 به مجلس

روند تحقیق و تفحص صندوق ذخیره فرهنگیان به کجا رسید؟

اسدالله‌ عباسی‌ سخنگوی کمیته تحقیق و تفحص‌ صندوق ذخیره در گفتگو با خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: در خصوص فعالیت این کمیته اظهار کرد: تا پایان شهریور ماه روند بررسی تحقیق و تفحص در صندوق و بانک سرمایه ادامه پیدا می‌کند چراکه بانک سرمایه ابعاد گسترده‌ای دارد و نیاز به بررسی‌های دقیق در این حوزه داریم.

وی ادامه داد: روند تحقیق و تفحص در بانک سرمایه از اردیبهشت‌ ماه شروع شد و به جهت بروکراسی‌های اداری کار طولانی شده و تا شهریور ماه درخواست تداوم فعالیت‌ها را کردیم.

سخنگوی کمیته تحقیق و تفحص‌ صندوق ذخیره بیان کرد: با توجه به اینکه 47 درصد از سهام مربوط‌ به صندوق ذخیره در بانک سرمایه وجود دارد بنابراین بررسی‌های دقیقی در این بانک انجام می‌دهیم تا حقوق فرهنگیان پایمال نشود.

وی تصریح کرد: دستگاه‌های نظارتی نهایت دقت را باید در این کار داشته باشند تا در حقوق ذی‌صلاحان در صندوق ذخیره و بانک سرمایه‌ اجحاف‌ نشود.

عباسی افزود: در حال حاضر کارشناسان دیوان محاسبات در بانک سرمایه مشغول به بررسی‌ مدارک هستند همچنین برخی از شرکت‌های صندوق ذخیره نیز به تازگی در بررسی‌ها مورد توجه قرار رگفته‌اند که از جمله این شرکت‌ها می‌توان به پتروفرهنگ‌ اشاره داشت.

سخنگوی کمیته تحقیق و تفحص‌ صندوق ذخیره در مورد نظارت بر مدیران وقت بانک سرمایه اظهار کرد: این کنترل و نظارت‌ها به این جهت است تا این افراد در زمان بررسی‌ عملکرد در کشور حضور داشته و پاسخگو باشند و رفتن به خارج از کشور صرفاً به دلیل فرار نبوده چراکه گاهی سفرهای زیارتی و سیاحتی‌ نیز می‌تواند چنین شرایطی را ایجاد کند.

وی گفت: مسئولان مربوطه در بانک سرمایه و صندوق ذخیره باید در کشور حضور داشته باشند تا شفافیت کارها در زمان فعالیت آنها مشخص شود که برخی از آنها دستگیر بوده و تحت بازجویی قرار می‌گیرند و برخی هم اجازه خروج از کشور را ندارند.

عباسی در خصوص فروش سوالات امتحانی و پیگیری آن یادآور شد: در کمیته آموزش و پرورش این مسئله در دست بررسی است تا صحت آن یا میزان فروش سوالات مشخص شود. 

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «روند تحقیق و تفحص صندوق ذخیره فرهنگیان تا شهریور ماه ادامه دارد/ارجاع فروش سوالات امتحانی 96 به مجلس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..