تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




2 دلیل اصلی سروش رفیعی برای جدایی از پرسپولیس

سروش رفیعی سرانجام اعلام کرد که از تیم پرسپولیس جدا شده است اما علت جدایی سروش رفیعی چه بود؟

چرا سروش رفیعی از پرسپولیس جدا شد؟

هافبک بازیساز پرسپولیس بالاخره تصمیم نهایی خود را گرفت و از جمع سرخپوشان جدا شد.

سروش رفیعی به دنبال جدایی از جمع سرخپوشان بود اما یک روز زودتر از آن چه اهالی فوتبال فکر می کردند، تصمیم خود را گرفت!

دلیل جدایی سروش رفیعی را می توان بر دو محور اساسی تعریف کرد:

اولین دلیل، بحث اختلاف نظر به لحاظ مالی بود. آن طور که نزدیکان سروش به ما گفتند، این بازیکن از باشگاه الخور قطر پیشنهادی به ارزش 600 هزار دلار یعنی چیزی حدود 2 میلیارد و 200 میلیون تومان بود و این در حالی است که مدیران باشگاه پرسپولیس به او اعلام کرده اند سقف قراردادها در فصل جدید بیش از یک میلیارد تومان نخواهد بود.
با این حساب، سروش با باشگاه پرسپولیس حدود یک میلیارد و 200 میلیون تومان فاصله قیمت نسبت به پیشنهاد قطری خود داشت و از این رو، باید به این بازیکن حق داد که از جمع سرخپوشان جدا شود.

دومین دلیل نیز می تواند اتفاقات اخیر باشد. بعد از بازی با لخویا، هیچ کس از باشگاه پرسپولیس با سروش رفیعی تماس نگرفت و سپس خبرهایی از طریق برخی بوقچی های باشگاه به بیرون درز کرد مبنی بر اینکه باشگاه الخور قطر فقط 350 هزار دلار (حدود یک میلیارد تومان) به سروش پول می دهد و بهتر است که این بازیکن با این شرایط در جمع سرخپوشان بماند.
در این شرایط، هواداران مقابل سروش قرار گرفتند و او را «پولکی» دانستند!
سروش این موضوع را از چشم مدیران باشگاه دید و این هم یکی از دلایل جدایی این بازیکن است.

گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: خبرورزشی




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «2 دلیل اصلی سروش رفیعی برای جدایی از پرسپولیس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..