تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




«تئاتر شهر» هم از گیت امنیتی عبور می‌کند

«تئاتر شهر» هم از گیت امنیتی عبور می‌کندبه گزارش خبرنگار حوزه تئاتر گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ چهارشنبه هفته گذشته، اتفاق ناگهانی در پایتخت، رخ داد و گروهک تروریستی داعش، حرم مطهر امام خمینی«ره» و ساختمان مجلس را مورد حمله قرار داد و باعث ورود صدماتی چند در این حمله و سیاه‌پوشی مردم ایران شد. عملیات کوری که با عکس‌العمل به موقع و دقیق یاران گمنام امام زمان «عج» منهدم شد و امکان به سرانجام رسیدن آرزوی داعش را همچنان در خیال باقی گذاشت.

نیروهای امنیتی دست به تدابیری امنیتی و منطقی زده‌اند تا آرامش و سکوت را در شهر به وجود آورده و از رخ دادن اتفاقات تلخ جلوگیری کنند به طوری که جان و مال مردم در این ایام، مخصوصا ایام شب‌های قدر که با برگزاری آئین‌های تعزیه و تئاترهای خیابانی در محوطه‌هایی مثل؛ تئاتر شهر همراه است، در امنیت کامل باشد.

البته یک یا دو سالی هم هست که در جشنواره فیلم فجر، جلو درب‌های کاخ اصحاب رسانه «برج میلاد»، کمپ امنیتی وجود دارد تا مبادا اتفاقات تلخ و وحشتناکی رخ بدهد، یعنی دولت در هر زمان، حتی زمان آسودگی و آرامش کشور، به فکر امنیت جانی و مالی مردم بوده است. اما با وجود اینگونه اتفاقات، امنیت مداران هر گونه تدابیری را برای اوضاع بهتر آماده می‌کنند.

شاید باور این مسئله که در درب اصلی تئاتر شهر هم گیت تأمین امنیت وجود دارد، کمی سخت و البته ناراحت کننده باشد ولی پایان این سختی‌ها و ناراحتی‌ها، حال خوب است. بعد از آن حادثه سنگین و تلخ، در سالن اصلی تئاتر شهر، مامورانی هستند که قبل از ورود مردم، اهالی فرهنگ و هنر، آن‌ها را بازرسی کنند تا از بروز حتی کوچک‌ترین اتفاق هم جلوگیری شود که این بازرسی‌ها نه تنها مردم را ناراحت و وقت آن‌ها را نگرفته بود، بلکه در کم‌ترین زمان با بیشترین دقت انجام شده بود و باعث خوشحالی مردم هم شده بود چرا که؛ اهالی فرهنگ و هنر در امنیت کامل به سر می‌برند و آسودگی در تمام شهر خودنمایی می‌کند و تنها چیزی که می‌ماند این است که؛ «موشی به خیال شکار گربه می‌کرد».

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر ««تئاتر شهر» هم از گیت امنیتی عبور می‌کند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..