تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تعرفه واردات از مناطق آزاد ۱۳ درصد افزایش یافت

به گزارش افکارنیوز،

معاونت امور اقتصادی و بازرگانی وزارت صنعت طی بخشنامه‌ای و با ارسال آن به روسای سازمان‌های صنعت، معدن و تجارت سراسر کشور و جنوب کرمان بر لزوم اجرای مصوبه هیات وزیران مورخ 20 اردیبهشت ماه سال جاری مبنی بر کاهش تخفیف سود بازرگانی واردات کالا در مناطق آزاد برای جلوگیری از قاچاق کالا تأکید کرد.

براساس این گزارش، در این نامه که به کاهش سود بازرگانی واردات کالا در مناطق آزاد از 15 درصد به 2 درصد تأکید شده آمده است: به موجب مصوب اخیر هیأت وزیران حداکثر تخفیف قابل اعمال برای واردکنندگان کالا از مناطق آزاد از سهم 15 درصدی مصوبه سال 90، 2 درصد تعیین و مقرر شده تا 13 درصد مابقی آن برای عمران و آبادی و توسعه مناطق آزاد به حساب مناطق آزاد واریز شود. 

این گزارش می‌افزاید: در دولت یازدهم مصوبه‌ای در رابطه با تخفیف تعرفه واردات از مناطق آزاد به تصویب رسید که براساس آن کالاهایی که مبدا ورود آن به سرزمین اصلی مناطق آزاد است، مشمول 15 درصد تخفیف شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تعرفه واردات از مناطق آزاد ۱۳ درصد افزایش یافت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..