تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تاخیر پریود تا چند روز طبیعی است؟

پریودم هفت روزه که عقب افتاده هیچگونه مشکلی از نظر کیست تخمدان یا اختلات قاعدگی ندارم چون مرتب چک آپ میکنم تا چند روز عقب افتادگی طبیعی است؟

 سوال مخاطب نی‌نی‌بان: همیشه قاعدگی منظمی دارم به علت پی ام اس شدید به توصیه دکتر برای اولین بار قرص ویتاگنوس مصرف کردم روزی چهار عدد به مدت پنج روز در واقع بیست و یک قرص پی ام اس استرسم کم شد ولی پریودم هفت روزه که عقب افتاده هیچگونه مشکلی از نظر کیست تخمدان یا اختلات قاعدگی ندارم چون مرتب چک آپ میکنم تا چند روز عقب افتادگی طبیعی است؟ و من تا کی صبر کنم و بعد به دکتر مراجعه کنم؟ 

 

پاسخ دکتر ناهید خدا کرمی، متخصص مامایی و رئیس انجمن علمی مامایی ایران:

دوست عزیز، تا ده روز صبر کنید اگر پریود نشدید به همان پزشکی که دارو برای شما تجویز کرده و زیر نظر ایشان بودید مجدد مراجعه کنید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تاخیر پریود تا چند روز طبیعی است؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..