تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برای سالم بودن جنین، چه کنیم؟

الان حدود دو هفته اس که دوباره باردار شدم لطفا راهنمایی کنید که چطور می تونم به سالم تر بودن جنین کمک کنم؟

 سوال مخاطب نی‌نی‌بان: من ۳۴ سالمه که حدود ۴ ماه پیش یه بارداری (هفته ۱۶ بارداری) ناتمام داشتم با تشخیص پزشکم که نظرشون این بود که هم مایع دور جنین کمه ، NTD بالا داره و اینکه جفتش بزرگتر از خودشه و همچنین پزشک سونوگرافیست عقیده داشت مغز جنین خیلی کوچکتر از آب دورشه و در کل این جنین نمی تونه نوزاد سالمی باشه توصیه کردن که برم و سقطش کنم الان حدود دو هفته اس که دوباره باردار شدم و کمی نگرانم که نکنه مشکل جنین قبلی پیش بیاد لطفا راهنمایی کنید که چطور می تونم به سالم تر بودن جنین کمک کنم با توجه به اینکه شاغلم و بناچار حدود هشت ساعت پشت میز می نشینم
من از ساری مزاحمتون میشم آیا نباید توی این مدت ۴ ماه تحت مراقبت پزشکم می بودم یا نه؟ در صورتی که تنها توصیشون مصرف اسید فولیک ۵ بوده و تمام.

پاسخ دکتر ناهید خدا کرمی، متخصص مامایی و رئیس انجمن علمی مامایی ایران:

دوست عزیز، فعلا نیاز به اقدام خاصی نیست. از سونوگرافی متعدد پرهیز کنید تا هفته ۱۱ یا ۱۲ که برای انجام سونوگرافی غربالگری nt مراجعه می کنید. اگر پیش از بارداری به مشاوره های قبل بارداری مراجعه می کردید مسلما بسیار کمک کننده بودند اما دیگر به گذشته فکر نکنید، نگران نباشید و صبر کنید تا هفته ۱۱ یا ۱۲ و فعلا نیاز به انجام دادن کار خاصی نیست.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برای سالم بودن جنین، چه کنیم؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..