تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مبارزه جهادگران با آفت سن مزارع گندم

به همت گروه جهادی شهیدان نصراله و غلامرضا رفیعی؛

اردوی جهادی 3 روزه بسیج مهندسین کشاورزی شهرستان زنجان برگزار شد

به گزارشسازمان بسیج مهندسین کشاورزیاز زنجان؛اردوی جهادی 3روزه بسیجمهندسین کشاورزی شهرستان زنجان توسط گروه جهادی جهادی شهیدان نصراله و غلامرضا رفیعی در روستاهای بناب و بولاماجی از تاریخ 1396/03/18 به مدت 3روز برگزار گردید.

در این اردوی جهادی 10 نفراز اعضاء گروه جهادیشهیدان نصراله و غلامرضا رفیعیبا توجه به اهمیت محصول استراتژیک گندم و وضعیت طغیانی سن گندم در مزارع ضمن حضور در مزارع گندم نسبت به پایش، بازدید و تراکم گیری سن گندم در مزارع اقدام و توصیه های فنی لازم را به کشاورزان ارائه نمودند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مبارزه جهادگران با آفت سن مزارع گندم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..