تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شب زنده‌داران شب‌های قدر از مصرف مواد قندی بپرهیزند

رییس کمیته صنایع غذایی انجمن مدیریت کیفیت ایران گفت: با خوردن مواد قندی غیر طبیعی در شب‌های قدر خطر بروز بیماری فشار خون افزایش می‌یابد.

به گزارش سینماخبر،شهریار دبیریان رییس کمیته صنایع غذایی انجمن مدیریت کیفیت ایران اظهار کرد: مصرف زولبیا و بامیه سبب افزایش قند خون شده و در زمان شب زنده داری موجب گرسنگی فرد می‌شود.

وی بیان کرد: بهتر است نوشیدنی‌های بسیار شیرین حتی از نوع خانگی در طول شب زنده‌داری مصرف نشود، زیرا شکر و یا قند بالای این نوشیدنی‌ها علاوه بر بالا رفتن قند خون، احتمال  گرما‌زدگی را افزایش می‌دهد.

 

رییس کمیته صنایع غذایی انجمن مدیریت کیفیت ایران با اشاره به استفاده از ظروف یکبار مصرف گیاهی و استاندارد برای توزیع سحری یا افطار‌ی بین روزه‌داران و شب زنده‌داران در سب‌های قدر گفت: هنگام توزیع میوه، افطاری و سایر مواد خوراکی باید از ظروف یکبار مصرف گیاهی و مقاوم به گرما استفاده شود.

 

وی یاد آورشد: روزه‌داران برای انجام احیا در شب‌های قدر بهتر است با معده سبک در این مراسم شرکت کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شب زنده‌داران شب‌های قدر از مصرف مواد قندی بپرهیزند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..