تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تشخیص بارش باران از فاصله 200 کیلومتری+عکس

شهرداری دبی پروژه جدیدی در زمینه رادارهای هواشناسی ارایه کرده است که به موجب آن رادار جدید آنها می‌تواند قطرات باران که از ابرها می‌ریزند را از فاصله ۲۰۰ کیلومتری تشخیص دهد.

صراط: شهرداری دبی پروژه جدیدی درزمینه رادارهای هواشناسی ارایه کرده است که به موجب آن رادار جدید آنها می‌تواند قطرات باران که از ابرها می‌ریزند را از فاصله ۲۰۰ کیلومتری تشخیص دهد.

به گزارش جام جم آنلاین، این رادار همچنین می‌تواند انواع رعد و برق‌ها را هم شناسایی کند و زمان دقیق وقوع رعد و برق و بارش باران را تشخیص دهد.
 

تشخیص بارش باران از فاصله 200 کیلومتری+عکس

در بسیاری از موارد سیستم جدید می‌تواند به عموم مردم هشدارهای لازم را بدهد تا در صورت بارندگی شدید یا وقوع رعد و برق از حضور در اماکن خطرناک خودداری کنند. برای فناوری جدید سیستم هشدار دهنده گردباد، توفان، جهت حرکت ابره، بارندگی شدید و رگبار در نظر گرفته شده است.

این سیستم در بالای ساختمان پرواز در دبی نصب شده است چرا که این ساختمان دارای سیستمی کنترل بسیار قوی بوده و با مدار 360 درجه به شکل دایره ای در بالاترین ارتفاع همه مناطق را پوشش می دهد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تشخیص بارش باران از فاصله 200 کیلومتری+عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..