تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ظریف عازم تهران شد

وزیر امورخارجه جمهوری اسلامی ایران که روز دوشنبه به منظور حضور در مجمع اسلو و دیدارهای دوجانبه با برخی شخصیت ها و مقامات بین المللی به اسلو سفر کرده بود، دقایقی پیش این شهر را به مقصد تهران ترک کرد.

آفتاب‌‌نیوز : به گزارش ایرنا، محمد جواد ظریف روز گذشته به اسلو سفر کرد و در نخستین روز سفر دیدارهایی با همتای نروژی و اندونزیایی خود داشت.
 
ظریف همچنین عصر دیروز با فدریکا موگرینی مسوول سیاست خارجی اتحادیه اروپا دیدار کرد که در این دیدار آخرین تحولات منطقه ای و جهانی و برجام مورد بررسی قرار گرفت.
 
ظریف امروز نیز در اجلاس اسلو فروم حضور یافت که علاوه بر وی، جان کری وزیر خارجه سابق امریکا، موگرینی و تعدادی از وزرای خارجه کشورهای مختلف حضور داشتند.
 
وی همچنین امروز با وزیران خارجه اسلواکی، کرواسی، بوسنی، کنیا و کوفی عنان دبیر کل اسبق سازمان ملل متحد در حاشیه مجمع اسلو دیدار و گفت و گو کرد.
 
دیدار با اندیشمندان و محققان اروپایی و آمریکایی از دیگر برنامه های امروز وزیر امور خارجه بود.
در دیدارهای ظریف آخرین تحولات منطقه ای و جهانی مورد بررسی قرار گرفت و در این زمینه تبادل نظر شد.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ظریف عازم تهران شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..