تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جریمه‌های سنگین در انتظار توییتر، فیسبوک و گوگل

نخست وزیر انگلیس و رئیس جمهور فرانسه در صدد هستند طرح جدیدی را برای برخورد با تبلیغات تروریستی آنلاین معرفی می‌کنند که بر اساس آن شرکت‌های اینترنتی در صورتی که سریعا نسبت به حذف محتواهای افراط‌گرایانه اقدام نکنند با جریمه‌های چند میلیون پوندی مواجه خواهند شد.

نخست وزیر انگلیس و رئیس جمهور فرانسه در صدد هستند طرح جدیدی را برای برخورد با تبلیغات تروریستی آنلاین معرفی می‌کنند که بر اساس آن شرکت‌های اینترنتی در صورتی که سریعا نسبت به حذف تبلیغات تروریستی اقدام نکنند با جریمه‌های چند میلیون پوندی مواجه خواهند شد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از میزان، «ترزا می» و «آمانوئل ماکرون» در پی به وقوع پیوستن چندین حمله تروریستی در انگلیس و فرانسه طرح پیشنهادی مشترک خود را برای اعمال قوانین سخت‌تر علیه «گوگل»، «فیسبوک»، «توییتر» و دیگر شبکه‌های اجتماعی در راستای جلوگیری از انجام تبلیغات تروریستی آنلاین، اعلام خواهند کرد.

نخست وزیر انگلیس گفته است که شرکت‌های اینترنتی «مسئولیت اجتماعی» دارند تا تبلیغات مسمومی را که باعث انحراف ذهن جوانان می‌شود به سرعت از وبسایت‌های خود حذف کنند.

دیلی‌میل نوشت: این مقامات قصد دارند غول‌های فناوری را به صورت قانونی مسئول محتوای سایت‌های خود کنند تا در صورت عدم موفقیت این سایت‌ها در برداشتن تبلیغات و محتواهای افراط‌گرایانه، این سایت‌ها را موظف به پرداخت جریمه‌های سنگین چند میلیون پوندی کنند.

این پیشنهاد «مسئولیت قانونی»، سایت‌ها را در معرض جریمه‌های سنگین قرار می‌دهد و به این منظور اعمال فشار علیه سایت‌ها طراحی شدهت تا آنها را وادار به جدی گرفتن موضوع کنند.

دفتر نخست وزیری انگلیس تاکنون درباره جزئیات این طرح پیشنهادی گزارشی منتشر نکرده است اما دیلی‌میل در گزارش خود نوشت که آلمان پیش از این سایت‌هایی را که تا 24 ساعت محتواهای افراط‌گرایانه را حذف نکنند تا مبلغ 45 میلیون پوند جریمه می‌کند.

پیش از اعلام این طرح پیشنهادی مشترک که قرار است در یک کنفرانس خبری در پاریس اعلام شود، ترزا می گفته است که او و ماکرون به توافق رسیده‌اند که اقدامات بیشتری در راستای مقابله با تهدید تروریستی آنلاین انجام پذیرد.

ترزا می گفت: انگلیس و فرانسه با همکاری یکدیگر این سایت‌ها را تشویق خواهند کرد تا با مسئولیت اجتماعی خود را انجام داده و نسبت به حذف محتواهای نامناسب افراطی اقدامات بیشتری انجام دهند.

دیلی‌میل نوشت: «گوگل»، «فیسبوک» و «توییتر» ادعا کرده‌اند که به دنبال حذف چنین محتواهایی هستند اما اینگونه محتواها به راحتی پیدا می‌شوند.

قانون مورفی در سال 1949 در پایگاه نیروی هوایی ادوارز شکل گرفت. سرگرد ادوارد مورفی مهندس هوافضا بود که روی یک پروژه کار می‌کرد. در یکی از سخت‌ترین آزمایش‌های پروژه یک تکنسین سیم‌ها را برعکس وصل کرد و آ...




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جریمه‌های سنگین در انتظار توییتر، فیسبوک و گوگل»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..