تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کشتی جنگی سعودی هدف نیروی دریایی یمن قرار گرفت

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شبکه خبری المسیره، نیروی دریایی ارتش و گارد ساحلی یمن بامداد چهارشنبه یک کشتی جنگی ائتلاف عربی به سرکردگی عربستان را در سواحل مُخا در جنوب یمن هدف قرار داد.

بر  اساس این گزارش این کشتی جنگی در سواحل جنوب غرب استان تعز مستقر شده بود و برای پیشبرد حملات علیه این منطقه از آن استفاده می شده است. یک منبع در نیروی دریایی ارتش یمن اعلام کرد که کشتی جنگی ائتلاف عربی با استفاده از یک سلاح پیشرفته مورد هدف قرار گرفته است.

المسیره اعلام کرد احتمالا نیروی دریایی ارتش یمن بیانیه ایی در این خصوص صادر خواهد کرد و جزئیات حمله و نوع سلاح به کار رفته در آن را شرح خواهد داد.

این دهمین شناور و کشتی جنگی ائتلاف سعودی است که ارتش و کمیته های مردمی یمن موفق شده اند در سواحل یمن آن را هدف قرار دهند. در 30 ژانویه گذشته ارتش و کمیته های مردمی یمن موفق شده بودند ناوچه جنگی (المدینه) عربستان را در نزدیکی سواحل غربی کشور هدف قرار دهند.

عربستان از 26 مارس 2015 تا کنون عملیات نظامی خود را با تشکیل ائتلافی از همپیمانان عربی و اسلامی خود علیه یمن آغاز کرده است؛ این جنگ که برای عربستان خسارت های مالی فراوانی به همراه داشته جان بیش از 10 هزار غیرنظامی یمنی را گرفته است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کشتی جنگی سعودی هدف نیروی دریایی یمن قرار گرفت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..