تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان بهشهری با جدیت دنبال شود

به گزارش خبرنگار مهر، سید خالق سجادی صبح چهارشنبه در جلسه شورای آموزش‌وپرورش شهرستان بهشهر با اشاره به اوقات فراغت دانش‌آموزان در فصل تابستان بابیان اینکه اوقات فراغت گفت: توجه به اوقات فراغت از مسائل اساسی است که باید در این حوزه بیش‌ازپیش تلاش شود.

وی افزود: برنامه‌ریزی برای برگزاری دوره‌های مختلف آموزشی در حوزه‌های مختلف هنری، فرهنگی، ورزشی و قرآنی از مسائلی است که باید باقوت دنبال شود و آموزش‌وپرورش به‌عنوان متولی الی این حوزه با دغدغه وارد شود.

سجادی با تأکید بر همکاری همه مسئولان متولی در اوقات فراغت دانش‌آموزان یادآور شد: همه متصدیان باید شرایطی را فراهم کنند که زمینه ترغیب و تشویق هم‌خانواده‌ها و هم دانش‌آموزان فراهم شود.

وی همچنین افزایش سواد رسانه‌ای در بین دانش‌آموزان را از دیگر موارد مهم در این بخش دانست و اظهار کرد: اکنون بیشتر دانش‌آموزان ما با فضای مجازی سروکار دارند و باید با آموزش‌های لازم در این حوزه فرهنگ‌سازی شود.

فرماندار بهشهر با اشاره به گردشگر پذیر بودن شهرستان بهشهر خواهان شناساندن ظرفیت‌های مختلف گردشگری این شهرستان در قالب بنر، پوستر، تبلیغات محیطی و فضای مجازی شد و افزود: برنامه‌ریزی برای توسعه فرهنگ شناساندن جاذبه‌های گردشگری از مسائل مهم قابل‌پیگیری باشد.

سجادی گفت: این شهرستان دارای ظرفیت‌ها و قابلیت‌های بسیار مطلوب در حوزه گردشگری است، که باید با مشارکت دستگاه‌های اجرایی این ظرفیت‌ها به گردشگران استان‌های مختلف شناسانده شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان بهشهری با جدیت دنبال شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..