تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تازه ترین خبرها از گوشی های جدید گوگل پیکسل

تازه ترین خبرها از گوشی های جدید گوگل پیکسل

از چند وقت پیش می شنیدیم که گوگل سرگرم آزمایش سه مدل مختلف از گوشی های پیکسلی است که در سال جاری قصد رونمایی از آنها را دارد. گفته می شد که این دستگاه ها قرار است جانشین گوشی های کنونی پیکسل شوند و گوشی سوم، محصولی مجهز به نمایشگر بزرگتر از پیکسل ایکس ال اصلی است. حالا اما خبردار شده ایم که گوگل از تولید یکی از این گوشی ها دست کشیده و بر همین اساس، فقط دو گوشی را در دست آزمایش دارد. با تک شات همراه باشید.


به استناد گزارشی که امروز انتشار یافته، گوشی پیکسل ایکس ال 2 (با نام Muskie) کنار گذاشته شده و به جای آن، پیکسل ایکس ال بعدی گوگل بر پایه مدلی با نام Taimen تولید خواهد شد. این بدان معنا است که گوگل همچنان مصمم است تا دو گوشی پیکسل را رونمایی کند که گوشی کوچکتر با نام walleye جانشین گوگل پیکسل است و نمایشگری 5 اینچی دارد. این در حالی است که مدل Taimen جایگزین گوشی گوگل پیکسل ایکس ال 2 خواهد شد. هنوز مشخص نیست ابعاد این گوشی چگونه است اما گزارش شده که از مدل کنونی 5.5 اینچی گوگل پیکسل بزرگتر خواهد بود.


البته گوگل پیش از این نیز سابقه عرضه گوشی های با ابعاد بزرگ را داشته است. نکسوس 6P نمایشگری 5.7 اینچی داشت و نکسوس 6 از نمایشگر 6 اینچی بهره مند بود. بعید به نظر می رسد که گوگل بار دیگر گوشی با نمایشگر 6 اینچ تولید کند، اما عرضه محصولی با نمایشگر 5.7 یا 5.8 اینچی منطقی و معقول به نظر می رسد.


همچنین بخوانید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تازه ترین خبرها از گوشی های جدید گوگل پیکسل»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..