تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اعتراف به گناه، انسان را به درگاه الهی نزدیک‌تر می‌کند

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان؛ آیت‌الله سیدکاظم نورمفیدی امشب در مراسم نوزدهم ماه مبارک رمضان در مصلی شهر گرگان افزود: اینکه امشب اعتراف کنیم که بنده خوبی برای خدا نبودیم این اعتراف وسیله قرب برای نزدیکی به عدل الهی است.

وی با اشاره به اینکه برخی گناهان اثر بدی در زندگی بشریت برجای می‌گذارد، تصریح کرد: ظلم به مردم، حق‌کشی و قطع صله رحم از جمله این گناهان است که دل انسان را سیاه می‌کند.

نماینده ولی فقیه در استان گلستان گفت: برخی از افراد برای مسائل پیش پا افتاده و منافع پست دنیوی قسم دروغ می‌خورند که در همین دنیا سزای اینکار خواهند دید.

آیت الله نورمفیدی با اشاره به اینکه گناه دل را ویران و سیاه می‌کند، افزود: امشب و در شب‌های قدر باید با دعا در پیشگاه الهی دل را از سیاه در بیاوریم.

وی ادامه داد: اینکه انسان در این شب‌ها در درگاه الهی اعتراف کند که بنده خوبی برای ایشان نبوده است این اعتراف وسیله قرب الهی خواهد شد.

امام جمعه گرگان خاطرنشان کرد: خداوند از رگ گردن به ما نزدیک‌تر است هیچ چیز در برابر درگاهش مخفی نمی‌ماندحتی خیانت چشم نیز از دیدگاه خداوند مخفی نیست.

آیت الله نورمفیدی افزود: اگر امشب در بارگاه الهی اشک بریزیم و ابراز داریم که بنده گناهکار و مقصر تو هستم، خداوند بارتعالی عذرخواهی و اعتراف ما را خواهد پذیرفت و فردا قیامت چشمان‌مان روشن می‌شود.

انتهای پیام / ا




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اعتراف به گناه، انسان را به درگاه الهی نزدیک‌تر می‌کند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..