تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تسهیلات سازمان اتوبوسرانی اردبیل برای شب‌های قدر

ساعت: 00:05 منتشر شده در مورخ: 1396/03/24 شناسه خبر: 1127173

سازمان اتوبوسرانی شهرداری اردبیل، در شبهای قدر، با 63 دستگاه اتوبوس به احیاکنندگان شب‌‌های قدر خدمات رسانی می کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا حمید مظاهری مدیر عامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری اردبیل در گفتگو با خبرنگار سبلان‌ما، در خصوص تسهیلات سازمان اتوبوسرانی اردبیل برای شب‌های قدر، بیان داشت: این سازمان در شبهای 19 ، 20 و 21 رمضان، با استقرار 63 دستگاه اتوبوس در 16 مسیر به احیاکنندگان شب‌‌های قدر خدمات رسانی می کند.

وی تصریح کرد: اتوبوس های سازمان اتوبوسرانی شهرداری اردبیل از ساعت 20 و 45 دقیقه در 3 مسیر سرچشمه به سمت چهارراه امام، بازار به سمت چهارراه امام حسین(ع) و بازار به سمت چهارراه پیرعبدالملک مستقر خواهد شد.

مدیر عامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری اردبیل مقصد اتوبوس‌های مستقر در مسیر بازار به سمت چهارراه را خاتم النبیین، باکری، کارشناسان، شهرک ساحلی، هنرستان رازی، شهرک سبلان فاز2 و شهرک کوثر اعلام کرد.

به گفته مظاهری مقصد اتوبوس‌های مستقر در مسیر بازار به سمت پیرعبدالملک، میدان توحید، شهرک پردیس، میدان حکیم نظامی و نیار خواهد بود.

وی گفت: مقصد اتوبوس‌های مستقر در مسیر بازار به سمت چهارراه امام حسین (ع)،شهرک سینا، دروازه آستارا، وحدت، میراشرف، کلخوران،گلمغان، ملاباشی، بهشت زهرا و خیابان استاد شهریار، است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تسهیلات سازمان اتوبوسرانی اردبیل برای شب‌های قدر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..