تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مصرف آناناس برای جلوگیری از پوکی استخوان مفید است

ساعت: 00:04 منتشر شده در مورخ: 1396/03/24 شناسه خبر: 1126929

کارشناس تغذیه خانواده گفت: میوه آناناس ضد آرتریت است و برای جلوگیری از پوکی استخوان مفید است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بانوی کوثر، مریم معینی کارشناس تغذیه خانواده گفت: با رژیم غذائی مناسب و استفاده مناسب از مواد غذائی طبیعی و میوه ها کمک فراوانی به پیشگیری و البته درمان بیماریها می توان انجام داد.

وی گفت : انواعی از میوه ها وجود دارند که فواید بسیاری برای سلامت بدن دارند میوه هایی مانند آناناس که ضد آرتریت است طبع گرم دارد و برای جلوگیری از پوکی استخوان مفید است.

معینی افزود: مصلح آناناس ، عسل و آب لیمو و آب انار می باشد که برای بدن مفید و نیروزاست .

وی به خواص آناناس اشاره کرد و گفت: آناناس قلیایی کننده خون بوده و ضد انگل می باشد و باعث تقویت کلیه و معده می باشد همچنین برای رفع سوء هاضمه، زخم معده مفید بوده و از مسمومیت جلوگیری می کند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مصرف آناناس برای جلوگیری از پوکی استخوان مفید است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..