تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تنها مدیری که حیدریان پس از ریاستش در سازمان سینمایی تغییرش نداد...

محمد مهدی حیدریان سرانجام سه ماه پس از حضورش در سازمان سینمایی، برخی مدیران زیر مجموعه‌اش را تغییر داد و یک مدیر را ابقاء کرد.

تغییر مدیران سینمایی به سبک حیدریان!

با تغییر و تحولات گسترده در سازمان سینمایی و احکامی که برای مدیران جدید امروز 23 خرداد ماه صادر شده است هنوز تکلیف جابه‌جایی یا ابقاء برخی مدیران نامشخص است. در حدود 50 روز مانده به آغاز کار دولت دوازدهم و پایان دولت یازدهم؛ محمد مهدی حیدریان بعد از سه ماه حضور در سازمان سینمایی برخی از مدیرانش را معرفی کرد و مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی را ابقاء کرد.

باتوجه به ابقاء علیرضا تابش در فارابی و تغییر مدیرعامل موسسه رسانه‌های تصویری وضعیت مدیران زیر مجموعه‌های دیگر سازمان مانند موزه سینما، سینما شهر، انجمن سینمای جوانان و مرکز گسترش سینمایی مستند و تجربی مشخص نشده است و این پرسش مطرح است که آیا مدیر جدیدی در روزهای پایانی دولت یازدهم بر مسند خواهد نشست و یا مدیر قبلی ابقا می‌شود؟!

البته با توجه به حکم دبیری سید صادق موسوی برای جشنواره فیلم کوتاه تهران به نظر می‌رسد تغییری در انجمن سینمای جوانان بوجود نیاید و مدیران دیگر هم به کار خود ادامه دهند. روابط عمومی، ریاست دفتر و امور جشنواره‌ها دیگر پُست‌هایی هستند که هنوز حکمی برایشان اعلام نشده است و در حال حاضر جلیل اکبری صحت یا حفظ سمت مدیریت روابط عمومی، مسئولیت دفتر رییس سازمان را نیز عهده دار است. دبیران دو جشنواره فیلم فجر و جشنواره جهانی فجر هم مشخص نیست اما با توجه به حکم مشاوره رضا میرکریمی در بین الملل به نظر می‌رسد این جشنواره نیز بار دیگر با بخش ملی ادغام شود.

گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع: isna.ir




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تنها مدیری که حیدریان پس از ریاستش در سازمان سینمایی تغییرش نداد...»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..