تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




طرز تهیه چیز کیک شکلاتی؛ حرفه‌ای اما ساده

وب سایت من آشپزم: در این مطلب طرز تهیه یک چیز کیک فوق العاده خوشمزه را به شما آموزش می دهیم، که با وجود حرفه ای بودن این کیک، خیلی راحت و ساده می توانید آن را درست کنید.1-بیسکوییت های شکلاتی ، پودر قند و کره را داخل میکسر بریزید و بزنید تا یکدست شود ( بجای استفاده از میکسر میتوانید بیسکوییت ها را خوب بکوبید سپس با کره نرم شده و پودر قند مخلوط کنید ).

2-کف قالب کاغذ روغنی بیندازید سپس مخلوط بیسکوییتی را ته قالب خوب پهن کنید ، خوب فشار دهید و پرس کنید تا مواد یکدست و منسجم شوند سپس به مدت ۱ ساعت داخل یخچال قرار دهید تا سفت شود.

3-تکه های شکلات و شیر را داخل کاسه ای بریزید و روی بخار اب قرار هید تا شکلات اب شود ( روش بن ماری )

4-ژلاتین را نیز داخل کاسه ای بریزید و چند قاشق اب روی ان بپاشید ( هم نزنید ) و روی بخار اب قرار دهید تا ژلاتین حل شود.

5-پنیر خامه ای را داخل کاسه ای بریزید و با همزن بزنید تا یکدست شود

6-سپس مخلوط شکلات و شیر را اضافه کنید ، کمی هم بزنید سپس ژلاتین حل شده را اضافه و مخلوط کنید.

7-خامه را جداگانه داخل کاسه ای بزنید تا خودش را بگیرد سپس در انتها خامه را به مایه چیز کیک اضافه نمایید.

8-قالب چیز کیک را از یخچال خارج کنید سپس مایه چیز کیک را روی بیسکوییت هایی که سفت شده است بریزید و با قاشق صاف کنید

9-سپس قالب را به مدت ۳-۵ ساعت داخل یخچال قرار دهید تا بسته شود.

10-پس از اینکه چیز کیک شکلاتی بسته شد از قالب خارج کنید ( قبل از جدا کردن با چاقو دور چیز کیک را از قالب جدا کنید ) ، روی چیز کیک را با سس شکلات و پودر گردو تزیین و سرو نمایید ( برای سس شکلات باید شکلات تلخ و همان مقدار کره و کمی پودر قند را مخلوط و روی حرارت بخار اب حل کنید ).


بجای 1 قاشق غذاخوری پودر زلاتین میتوانید از 2 ورقه ژلاتینی بزرگ یا 4 ورقه ژلاتینی کوچک استفاده کنید ، بجای بیسکوییت شکلاتی از بیسکوییت ساده و سبوسدار نیز میتوانید استفاده کنید




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «طرز تهیه چیز کیک شکلاتی؛ حرفه‌ای اما ساده»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..