تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پیام های سلامتی

ماهنامه سرآشپز:

* ریحان: خاصیت ضد پیری دارد و استفاده از آن در رژیم غذایی به شادابی بدن کمک می کند.

* نوشیدن چای پررنگ: سبب کم خونی می شود.

* یک عدد تخم بلدرچین: حدود یک پنجم وزن 1 عدد تخم مرغ است؛ ولی نسبت به آن دارای 5 برابر فسفر، 5.7 برابر آهن، 6 برابر ویتامین E و 15 برابر ویتامین 2B است.


* آناناس: مانند قرص آسپرین موجب رقیق شدن خون شده و از ایجاد پلاک در خون جلوگیری می کند و می توان از آن برای کاهش غلظت خون استفاده کرد.

* بادام: سرشار از ویتامین E و آنتی اکسیدان است که باعث تقویت سیستم ایمنی بدن می شود؛ همچنین حاوی ویتامین B است که بدن را هنگام استرس بسیار آرام می کند.

* لوبیا قرمز: برای کنترل وزن، پیشگیری از دیابت، پیشگیری از سرطان، سلامت قلب و عروق و دستگاه گوارش مفید است.

* سیب: مقوی مغز است؛ به همین علت برای افرادی که کارهای فکری انجام می دهند، مفید است. به طور کلی این میوه به علت دارا بودن فسفر، اعصاب و مغز را تقویت می کند.

* پونه کوهی: یکی از بهترین داروهای گیاهی است که به عنوان یک آنتی بیوتیک قوی از آن یاد می شود.

* هویج: عملکرد روده ها را منظم می کند و کمبود الیاف غذاهای گوشتی را جبران می کند؛ بنابراین افرادی که مصرف گوشت آنها بالاست، حتما باید هویج مصرف کنند تا مشکل یبوست نداشته باشند.

* عدس: ضد استرس است، به کاهش کلسترول کمک می کند و افزودن 50 گرم از آن به رژیم غذایی بیماران دیابتی (در هنگام صبح به صورت ناشتا) موجب کاهش قابل توجه سطح قند خون آنها می شود.

* مصرف ماهی: به دلیل دارا بودن امگا 3 به رفع نگرانی و دلواپسی کمک می کند؛ همچنین با استفاده از آن می توان به سلامت اعصاب، شادابی، طراوت پوست و پیشگیری از کم خونی کمک کرد.

* مصرف 1 لیوان آب هویج قبل از صبحانه برای کمک به درمان کبد چرب بسیار موثر است.

* در میان مغزها، گردو تنها مغزی است که مصرف آن معادل با مصرف ماهی برای دریافت اسیدهای چرب امگا 3 است.

* فندق: نشسته کمی دارد و بهترین نوع آجیل برای افراد مبتلا به دیابت است و به علت فسفر موجب تقویت مغز می شود.

* پسته: سرشار از پتاسیم است و موجب تنظیم فشار خون می شود.

* تخمه آفتابگردان: حاوی فسفر، پتاسیم، آهن، روی و ویتامین B است. کاهش اسهال خونی و سرطان ریه، جلوگیری از سرماخوردگی، تشکیل سنگ در کلیه و لخته شدن خون از فواید مصرف تخمه آفتابگردان است.

* توت فرنگی: دارای ویتامین C و منگنز است و باعث استحکام استخوان ها و جلوگیری از پوکی استخوان می شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پیام های سلامتی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..