تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




امتیاز ویژه مدارس شاهد به خانواده خیرین مدرسه‌ساز و مدافعان حرم

به گزارش افکارنیوز،

 محمدحسین کفراشی نماینده وزیر در ستاد امور شاهد و ایثارگران وزارت آموزش و پرورش از استقبال خانواده‌های شاهد و ایثارگر برای ثبت‌نام در مدارس شاهد خبر داد و اظهار داشت: اغلب دانش‌آموزان مدارس شاهد، فرزندان جانباز، آزادگان و رزمندگان دوران دفاع مقدس هستند که طبق قانون جامع ایثارگران در این مدارس تحصیل می‌کنند.

وی تصریح کرد: تلاش می‌کنیم در بحث ثبت‌نام‌های مدارس شاهد، بر اساس میزان ایثارگری افراد، امتیازات را مشخص کنیم، البته فرزندان شهدا، جانبازان و ایثارگران بدون هیچ‌گونه امتیازبندی وارد مدارس می‌شوند و ثبت‌نام آنها قطعی است.

کفراشی گفت: فرزندان رزمندگان و افراد درجه 2 خانواده شهدا و جانبازان، بر اساس امتیازاتی که دارند، می‌توانند در مدارس شاهد ثبت‌نام کنند.

وی از در نظر گرفتن امتیاز برای ثبت‌نام قاریان، فرزندان مدافعان حرم، برگزیدگان مسابقات فرهنگی و هنری و خیرین مدرسه‌ساز در مدارس شاهد خبر داد و اظهار داشت: علاوه بر موارد مذکور، اگر مدارس شاهد ظرفیت خالی داشته باشند، افراد عادی که از بستگان نزدیک جانبازان و ایثارگران هستند و محل سکونت آنها به مدارس شاهد نزدیک است، می‌توانند در این مدارس ثبت‌نام کنند.

نماینده وزیر در ستاد امور شاهد و ایثارگران وزارت آموزش و پرورش از افزایش 80 نفری جمعیت دانش‌آموزی مدارس شاهد در سال تحصیلی 96-95 خبر داد و افزود: حدود 250 هزار نفر از دانش‌آموزانی که در مدارس شاهد تحصیل می‌کنند از بستگان نزدیک خانواده‌های جانبازان و ایثارگران هستند.

وی با بیان این که تمام تلاش ما بر این است که فردی از خانواده ایثارگران برای تحصیل در مدارس شاهد با مشکل مواجه نشود، اظهار کرد: در سال‌های اخیر که سیستم سجا را راه‌اندازی کرده‌ایم، هیچ‌گونه شکایتی در زمینه ثبت‌نام دانش‌آموزان در مدارس شاهد نداشته‌ایم.

کفراشی درخصوص پیش‌بینی آمارثبت‌نام دانش‌آموزان در مدارس شاهد در سال تحصیلی97-96 گفت: درِ مدارس شاهد برای خانواده ایثارگران، جانبازان و شهدا باز است و امکانات نیز برای این افراد، مهیا خواهد بود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «امتیاز ویژه مدارس شاهد به خانواده خیرین مدرسه‌ساز و مدافعان حرم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..