تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سنای آمریکا قطعنامه خواستار توقف فروش بمب به عربستان سعودی را تصویب نکرد

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، قانونگذاران آمریکایی قطعنامه‌ای که خواستار توقف فروش بمب‌های هدایت‌شونده به عربستان سعودی است را تصویب نکردند. 

 43 سناتور آمریکایی به این قطعنامه رأی «آری» و 51 نفر به آن رأی منفی دادند. 

عربستان سعودی از ششم فروردین ماه سال 1394 با تشکیل ائتلافی از کشورهای عربی کشور فقیر یمن را هدف حملات سنگین هوایی قرار داده است. این حملات به کشته شدن شمار زیادی از افراد غیرنظامی منجر شده است.

با وجود تلفات گسترده غیرنظامیان یمنی و توسل عربستان سعودی به حملات کور و همچنین اعتراف ریاض به استفاده از تسلیحات ممنوعه از قبیل بمبهای خوشه‌ای، حمایتهای آمریکا از سعودی‌ها ادامه دارد.

دولت باراک اوباما، رئیس‌جمهور سابق آمریکا سال گذشته میلادی در اثر شدت گرفتن تلفات غیرنظامیان در یمن و تشدید فشارهای بین‌المللی طرح ارسال و فروش بمبهای هدایت شونده به عربستان سعودی را به تعویق در آورد.

اما با روی کار آمدن دولت دونالد ترامپ کاخ سفید قصد دارد فروش این تسلیحات به عربستان را از سر بگیرد.

انتهای پیام/ * 

http://fna.ir/U4BPYB



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سنای آمریکا قطعنامه خواستار توقف فروش بمب به عربستان سعودی را تصویب نکرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..