تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پیشخدمت مغازه تا می‎توانست مشتری را کتک زد! +فیلم

صاحب مغازه تا می‎توانست مشتری را کتک زد+ فیلم

یک مغازه فست فود در تگزاس آمریکا، در یکی از روزهای کاری خود، تبدیل به صحنه نزاعی تمام عیار می‌شود. اما شروع جدال از کجا بود؟ یکی از مشتری‌ها به دلیل تاخیر در دریافت سفارشش، به ناگاه شروع به فحاشی و هتاکی به صندوق‌دار سالن می‌کند، رفتاری زشت و دور از ادب که باعث ناراحتی خانم جوان شد.

مرد خشمگین سپس بی‌توجه به عواقب کارش! به سمت زن یورش برده و وسایل مقابل او را به شدت به زمین پرتاب می‌کند. یکه تازی که البته چنان دوام نمی‌آورد، زیرا یکی از ماموران سالن که گویا بوکسوری حرفه‌ای است، پس از جدالی نفس گیر، حساب مرد را به بدترین شکل ممکن کف دستش گذاشته و او را به بیرون پرتاب می‌کند.

 صاحب مغازه تا می‎توانست مشتری را کتک زد+ فیلم برای دانلود اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پیشخدمت مغازه تا می‎توانست مشتری را کتک زد! +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..