تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مراسم احیای شب‌های قدر با سخنرانی آیت‌الله مکارم شیرازی برگزار می‌شود

مراسم احیای شب‌های قدر با سخنرانی آیت‌الله مکارم شیرازی برگزار می‌شودبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، مراسم احیای شب‌های قدر با حضور آیت‌الله مکارم شیرازی در شهر قم برگزار می‌شود.
 
زمان برگزاری این مراسم در شب‌های 19، 21 و 23 ماه رمضان از ساعت 23 تا 2:30 بامداد در مدرسه علمیه امام کاظم(ع) است.
 
این مراسم ساعت 23 با قرائت دعای جوشن کبیر آغاز می‌شود و قرائت این دعای شریف تا ساعت یک بامداد ادامه دارد، سپس مداحان اهل‌بیت(غ) از ساعت یک تا 1:15 به مرثیه سرایی خواهند پرداخت.
 
سخنرانی آیت‌الله مکارم شیرازی ساعت 1:15 بامداد شروع می‌شود و در ادامه این برنامه همراه با مراسم مخصوص شب قدر تا ساعت 2:30 بامداد ادامه پیدا می‌کند.
 
شایان ذکر است مدرسه علمیه امام موسی کاظم(ع) قم خیابان معلم، حد فاصل میدان معلم و بسیج واقع است.
 
انتهای پیام/ز



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مراسم احیای شب‌های قدر با سخنرانی آیت‌الله مکارم شیرازی برگزار می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..