تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دپوی علوفه در جاده حمید آباد قزوین دچار حریق شد+تصاویر

ساعت: 14:46 منتشر شده در مورخ: 1396/03/23 شناسه خبر: 1127176

رئیس ایستگاه شماره هفت سازمان آتش نشانی قزوین از اطفاء حریق دپوی علوفه و کلش در یک واحد گاوداری در جاده حمید آباد قزوین خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رضا امیری خسروبیگی در گفت‌وگو با  صبح قزوین اظهار کرد: در پی تماس مردمی و اطلاع رسانی حادثه آتش سوزی به سامانه 1255، ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی قزوین بلافاصله آتش نشانان ایستگاه شماره یک باغ دبیر، پنج پونک و هفت شهید مفتح را در ساعت 18 و 25 دقیقه روز یکشنبه 21 خرداد ماه سال جاری به محل حادثه واقع در جاده الموت، ابتدای جاده حمید آباد اعزام کرد. 


وی در ادامه افزود: پس از رسیدن به محل مشاهده شد حریق در محوطه باز مجاور انبار علوفه به وقوع پیوسته و بعلت خشکی علفزار و وزش باد، شعله‌های آتش به سرعت در حال گسترش و سرایت به اطراف است.


رئیس ایستگاه شماره هفت سازمان آتش نشانی قزوین ادامه داد: آتش نشانان اعزامی بلافاصله پس از رسیدن به محل نسبت به شیلنگ کشی اقدام کرده و ضمن جداسازی قسمت‌های درگیر حریق از سایر قسمت‌ها، با استفاده از لوازم و تجهیزات مخصوص از چند جهت به محل حریق زده نزدیک و در حداقل زمان ممکن شعله‌های آتش را مهار و از سرایت آن به سایر قسمت‌ها جلوگیری بعمل آوردند. 


وی در پایان گفت: آتش نشانان پس از ایمن سازی کامل محل و اطمینان از خاموش شدن کامل آتش با تحویل محل حادثه به مالک به ماموریت خود پایان دادند.


انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دپوی علوفه در جاده حمید آباد قزوین دچار حریق شد+تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..