تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کش و قوس های لایحه ترکیب هیات مدیره باشگاه ورزشی شهرداری زنجان/ عدم تصویب لایحه برای دومین بار

ساعت: 15:10 منتشر شده در مورخ: 1396/03/23 شناسه خبر: 1127130

کش و قوس ها در مورد لایحه ترکیب هیات مدیره باشگاه فرهنگی ورشی شهرداری زنجان که برای بار دوم در جلسه شورای شهر زنجان مطرح شد تصویب نشد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مهرزنجان، در متن لایحه آمده است که" در راستای اجرای تبصره 47 الحاقی بودجه مصوب، ترکیب هیات مدیره باشگاه فرهنگی و ورزشی شهرداری زنجان بشرح ذیل جه تصویب پیشنهاد می گردد:

- شهردار زنجان به عنوان رئیس هیات مدیره - رئیس کمسیون ورزش و سلامت شورای اسلامی شهر به عنوان عضو هیئت مدیره و معاون فرهنگی و احتماعی شهردار( یا رئیس سازمان فرهنگی) به عنوان عضو هیئت.

مطرح شدن این لایحه در جلسه علنی شورای شهر زنجان با حواشی زیادی ادامه داشت و دو مخالف و دو موافق در رد و تایید این مصوبه به ایراد سخنرانی پرداختند که در نهایت با 3 رای موافق به تصویب نرسید.

در لابه لای صحبت های موافقین و موافقین و پس از ایراد سخنرانی دو طرف سایر اعضای شورا نیز موافقت و یا مخالفت خود را اعلام کردند و پس از حدود نیم ساعت که بییشتر وقت جلسه علنی را نیز گرفت، این موضوع تصویب نشد.

عباس راشاد که مخالف این موضوع بود گفت: نباید هزینه های فرهنگی و ورزشی مساوی باشد و علاوه بر آن بودجه سال 95 هزینه شده است و تاریخ این لایحه سال 95 است.

یکی از موافقین با بیان اینکه این لایحه فقط در حال تصویب است و در دوره بعد می توان آن را با هزینه اجرا کرد گفت: این لایحه فقط تصویب میشود.

مخالفین در پاسخ به این موضوع مطرح کردند که تصویب این موضوع خیانت به شورای بعدی است زیرا که زمان این شورا در حال اتمام است و اگر قرار باشد این تصویب شود شورای بعدی تصویب و اجرا می کند.

ادامه بحث ها در خصوص این موضوع در حالی طی می شد که رئیس شورا متذکر شده و رای گیری برای موضوع آغاز و تنها 3 نفر موافق این طرح بودند که در نهایت تصویب نشد تا در  صورت نیاز در شورای بعد مطرح شود.

انتهای پیام/ 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کش و قوس های لایحه ترکیب هیات مدیره باشگاه ورزشی شهرداری زنجان/ عدم تصویب لایحه برای دومین بار»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..