تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




۸۲ هزار اطعام افطاری در استان زنجان هدف گذاری شده است/ اطعام افطاری برای ۳۵۰ نفر از مددجویان ماهنشانی+تصاویر

ساعت: 15:09 منتشر شده در مورخ: 1396/03/23 شناسه خبر: 1127020

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی ره استان زنجان گفت: ۸۲هزار اطعام افطاری در استان هدف گذاری شده که از این تعداد تا به حال ۱۵ هزار و ۶۰۰اطعام انجام شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ هدایت صفری در حاشیه مراسم اطعام  افطاری شهرماهنشان در گفت و گو با خبرنگار شمیم ماهنشان  با بیان اینکه اداره کل کمیته امداد امام خمینی استان زنجان از آغاز ماه مبارک رمضان طرح‌‎های مختلفی برگزار می کند، اظهار داشت: کمک‌‎های جمع‌آوری شده در طرح اطعام افطاری  ۸۵۲ میلیون ریال بوده است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر یک هزار و ۴۷۷ فرزند یتیم و یک هزار ۵۷۰ فرزند محسنین زیرپوشش کمیته امداد امام خمینی استان زنجان هستند، افزود: طبق آمارهای موجود سرانه دریافتی ایتام ۲ میلیون و۲۱۰ هزار ریال وو فرزندان محسنین ۸۰۰۰ هزار ریال است.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی استان زنجان با اشاره به اینکه خیران زنجانی در مجموع در قالب طرح های مختلف ۲ میلیارد و ۱۸۴ میلیون ریال به کمیته امداد امام خمینی کمک کرده‌اند، گفت: این مبلغ در قالب طرح‌های اطعام و افطاری، کمک‌های خیران در قالب طرح مفتاح‌الجنه و مبالغ کمک حامیان طرح‌های اکرام و محسنین محقق شده است.

صفری اظهار داشت: برنامه های اجرایی کمیته امداد درایام ماه رمضان با استفاده از کمکهای مردمی و مشارکت خیران در این برنامه ها انجام می شود .

گفتنی است مراسم اطعام افطاری برای ۳۵۰ نفر از مددجویان کمیته امداد با همکاری جمعیت هلال احمر و بهزیستی در مسجد جامع ماهنشان برگزارشد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «۸۲ هزار اطعام افطاری در استان زنجان هدف گذاری شده است/ اطعام افطاری برای ۳۵۰ نفر از مددجویان ماهنشانی+تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..