تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




افزایش ۹۱ درصدی سهم فقرا از محل زکات جمع آوری شده در زنجان

ساعت: 14:14 منتشر شده در مورخ: 1396/03/23 شناسه خبر: 1127046

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان زنجان گفت: در طی سال گذشته سهم فقرا از محل زکات جمع آوری شده در استان ۹۱ درصد افزایش یافته است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ هدایت صفری امروز در گفت وگو با خبرنگار  زنجانم اظهار داشت: میزان زکات جمع آوری شده در استان طی سال گذشته ۸۴ میلیارد و ۲۹۱میلیون ریال بوده است که این مبلغ نسبت به مدت مشابه سال ۹۴ افزایش ۴۷ درصدی داشته است که برای امسال هم افزایش ۱۱ درصدی زکات پیش بینی شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با اشاره به اینکه زکات بالقوه استان ۳۲۰ میلیارد ریال است ، ادامه داد : برنامه ریزی شده است مبلغ ۹۴ میلیارد ریال زکات در استان در سال جاری جمع آوری شود .

وی با اشاره به ضرورت ترویج فرهنگ پرداخت زکات در جامعه تصریح کرد :از  شاخص های فرهنگ سازی پرداخت زکات در جامعه همراهی صداوسیما و خبرگزاریها و جراید است چرا که این افراد نقش بسیار مهمی درگفتمان سازی این واجب الهی  دارند .

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان با اشاره به رشد ۹۱ درصدی سهم محرومان از زکات جمع آوری شده در استان عنوان کرد: مبلغ سه میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال ازمجموع زکات جمع آوری شده در سال گذشته در قالب زکات محرومین به منظور کمک به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد جمع آوری شده بود.

وی افزود:  احداث ۴۲۹ سرویس بهداشتی و حمام در روستاها برای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد،  مشارکت در ساخت ۶۷ واحد مسکن مددجویی ، مشارکت و پرداخت کمک هزینه جهیزیه ۱۵۹ نوعروس از دیگر مواردی  است که از محل زکات جمع آوری شده در سال گذشته برای جامعه هدف کمیته امداد هزینه شده است.

صفری همچنین به احداث ۱۲۹ پروژه عام المنفعه از محل زکات جمع آوری شده در سال گذشته در روستاها خبر داد و گفت : مبلغ ۵۲میلیارد و ۲۹۱میلیون ریال از محل زکات جمع آوری شده برای احداث ، مرمت و بازسازی غسالخانه ، مسجد، حسینیه در روستاها و شهرها هزینه شده است .

انتهای پیام /

 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «افزایش ۹۱ درصدی سهم فقرا از محل زکات جمع آوری شده در زنجان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..