تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آغاز ثبت نام کلاس های اوقات فراغت دانش آموزان در میاندوآب

ساعت: 16:24 منتشر شده در مورخ: 1396/03/23 شناسه خبر: 1127258

معاون پرورشی آموزش و پرورش میاندوآب از آغاز ثبت نام کلاس های تابستانی دانش آموزان در این شهرستان خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ گیو جودی در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر با بیان اینکه ثبت نام کلاسهای تابستانی در این شهرستان آغاز شده است گفت: دانش آموزان علاقمند می توانند تا پایان خرداد ماه با مراجعه به مراکز معرفی شده در کلاس های تابستانی ثبت نام و شرکت کنند.

معاون پرورشی آموزش و پرورش میاندوآب افزود: پایگاه های تابستانی در زمینه رشته های ورزشی در سالن های ورزشی شهید باهنر, شهید رجایی و شهید رضوانخواه برگزار شده و این کلاس ها نیز از اول تیرماه شروع خواهند شد.

وی با اشاره به اینکه کلاس های فرهنگی، هنری و قرآنی از ۱۰ تیرماه شروع می شوند، گفت: کلاس های تابستانی رشته های فرهنگی و هنری نیز در کانون های فرهنگی هنری امام محمدباقر(ع) و الزهرا(س) برگزار می شود.

جودی تصریح کرد: رشته های قرآن و عترت و نماز نیز در دارالقرآن های امام خمینی(ره) و حضرت معصومه(س) نیز تشکیل و ثبت نام در این مراکز انجام می گیرد.

وی بااشاره به اینکه این برنامه ها در راستای غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان انجام می شود، افزود: هدف از برگزاری کلاس های اوقات فراغت دانش آموزان شهرستان، ایجاد محیطی شاد و آموزنده است تا دانش آموزان از این اوقات فراغت خود به نحو احسن استفاده کنند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آغاز ثبت نام کلاس های اوقات فراغت دانش آموزان در میاندوآب»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..