تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




باید جلوی نداهای ناسالمی که عامل تفرقه هستند گرفته شود/

ساعت: 15:58 منتشر شده در مورخ: 1396/03/23 شناسه خبر: 1127222

فرمانده سپاه شهداء آذربایجان غربی گفت: امروزه نداهای ناسالمی از هنجره های ناسالم بیرون می آید که عامل تفرقه است و باید جلو آنها گرفته شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از آراز سسی، سردار عابدین خرّم در در آیین تکریم و معارفه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پلدشت با اشاره به وظایف سپاه پاسداران گفت: مهمترین وظیفه سپاه پاسداران خدمت به مردم، حفظ و حراست از آرمان های انقلاب، ایجاد امنیت و آرامش برای مردم و مسئولان است.

وی با اشاره به عوامل اقتدار کشور تصریح کرد: ولایت فقیه، حضور همه جانبه مردم در تعیین سرنوشت و اقتدار نیروهای نظامی، امنیتی و قضایی از عوامل اقتدار کشورمان است.

فرمانده سپاه شهداء آذربایجان غربی افزود: امروزه نداهای ناسالمی از هنجره های ناسالم بیرون می آید که عامل تفرقه است و باید جلو آنها گرفته شود.

به گفته وی اگر دشمنان نمی توانند کشورمان را تحمل کنند دلیل بر آن است که کشور ما بر نقطه ضعف آنها دست گذاشته است.

سردار خرّم خاطرنشان کرد: تروریست خوب یا تروریست بد وجود ندارد، تروریست در هر شرایطی تروریست بوده و محکوم است.

وی تصریح کرد: باید وحدت خود را حفظ کنیم و اجازه ندهیم دشمن به اهداف خود برسد.

فرمانده سپاه شهداء آذربایجان غربی افزود: باید مسئولین پتانسیل و استعداد های هر منطقه را شناسایی و مشکل بیکاری را حل کنند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «باید جلوی نداهای ناسالمی که عامل تفرقه هستند گرفته شود/»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..