تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حفظ روحیه انقلابی و جهادی واجب است

ساعت: 15:57 منتشر شده در مورخ: 1396/03/23 شناسه خبر: 1127220

امام جمعه پلدشت گفت: حادثه تروریستی در تهران با هوشیاری تمام نیروهای امنیتی، نظامی و قضایی به نحو احسنت مدیریت شد، هدف دشمنان از بین بردن وحدت بین مردم است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از آراز سسی، حجت الاسلام والمسلمین وحید طالبی در آیین تکریم و معارفه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پلدشت با اشاره به روحیه انقلابی و جهادی گفت: حفظ روحیه انقلابی و جهادی واجب است و منجر به پیشرفت می شود، باید تمام مسئولان این روحیه را در خود حفظ کنند.

وی با محکوم کردن حادثه تروریستی در تهران تصریح کرد: این حادثه تروریستی با هوشیاری تمام نیروهای امنیتی، نظامی و قضایی به نحو احسنت مدیریت شد، هدف دشمنان از بین بردن وحدت بین مردم است.

امام جمعه پلدشت افزود: دشمنان ایران کوچکتر از آن هستند که بتوانند آسیبی به کشورمان بزنند زیرا پایه و اساس این نظام با خون شهداء آبیاری شده است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حفظ روحیه انقلابی و جهادی واجب است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..