تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ایجاد کتابخانه دیواری با محوریت مولفین و نویسندگان مشگین‌شهر

ساعت: 15:05 منتشر شده در مورخ: 1396/03/23 شناسه خبر: 1127038

شهردار مشگین‌شهر از ایجاد کتابخانه دیواری با محوریت مولفین و نویسندگان مشگین‌شهر خبر داد و گفت: به منظور ارج نهادن به محققین و شخصیت‌های فرهنگی شهر، کتابخانه مجازی در دیوارهای سطح شهر ایجاد شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیرمشکین، شهردار مشگین‌شهر با اشاره به ایجاد کتابخانه مجازی در دیوارهای سطح شهر گفت: بخاطر ارج نهادن به محققین و شخصیت های فرهنگی شهر که نام و آوازه آنها در سطوح مختلف داخلی و بین‌المللی باعث افتخار آفرینی برای دیار کهن سبلان شده است در نظر گرفتیم تا با ایجاد کتابخانه مجازی در دیوارهای سطح شهر نام اثر و خالق آنها را به رشته تحریر درآوریم تا شهروندان و میهمانانی که به این دیار سفر می‌کنند با افتخارات مردان و زنان غیور خطه سبلان بیشتر آشنا شوند.

 

مسعود خیرجو تصریح کرد: در مرحله نخست نام اساتید و مولفین و نویسندگانی که لیست آنها طبق استعلام از اداره فرهنگ و ارشاد اخذ شده قید خواهد شد و در مراحل بعدی لیست نویسندگانی که معلومات و اطلاعات آنها از طریق شبکه های مجازی، خبرنگاران، فعالین فرهنگی، اساتید و مطلعین این حوزه اخذ و نسبت به ادامه این کار اقدام خواهد شد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ایجاد کتابخانه دیواری با محوریت مولفین و نویسندگان مشگین‌شهر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..