تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نفس راحت کی‌روش پس از چهارمین صعود

کد خبر: ۵۴۹۳۳۰

۱۰۷  بازدید

کارلوس کی روش سرمربی خاص تیم ملی ایران سرانجام موفق شد چهارمین صعود به جام جهانی را تجربه کند.

ورزش سه: کارلوس کی روش سرمربی خاص تیم ملی ایران سرانجام موفق شد چهارمین صعود به جام جهانی را تجربه کند.

 فاصله بین سومین صعود شخصی کی روش به جام جهانی همراه با تیم ملی ایران و چهارمین صعود آبستن اتفاقات پرشماری بود؛ سال هایی که شاهد درگیری، اعتراض ها و قهرهای گاه و بیگاه سرمربی پرتغالی تیم ملی بودیم. از درگیری با حمید درخشان و امیرقلعه نویی در جام ملت های آسیا تا تعطیلی اردوی تیم ملی در امارات به دلیل مصاحبه برانکو در برنامه نود. اتفاقاتی که باعث شد کی روش بارها به صورت خودآگاه و ناخودآگاه به در خروجی تیم ملی نزدیک شود. 

با این حال کی روش که سه بار موفق به حضور در جام جهانی فوتبال شده بود و به دنبال ثبت رکوردی جاودانه بود، در نهایت به همکاری خود ادامه داد. کی روش پیش از این در سال 2002 با تیم ملی آفریقای جنوبی به رقابت های کره و ژاپن رسید؛ 8 سال بعد در جام جهانی 2010 آفریقای جنوبی، هدایت تیم ملی کشورش با ستاره هایی نظیر کریستیانو رونالدو را بر عهده داشت و 4 سال بعد نیز با تیم ملی ایران راهی برزیل شد.

البته زیاد دور از ذهن نبود که کی روش تمام مصائب موجود در راه رسیدن به چهارمین جام جهانی دوران حرفه ای مربیگری‎‌‌اش را به هر ترتیب تحمل کند و با اتکا به تیم منسجمی که طی این سال ها پرورش داده بود، به این عنوان مهم که پیش تر تنها تعداد اندکی از مربیان دنیای فوتبال نظیر سپ هرزبرگر و هلموت شون آلمانی به آن رسیده بودند، دست پیدا کند.

از همین رو بود که کی روش با شنیدن سوت پایان بازی اینگونه از خود بیخود شد، کراواتش را باز کرد تا نفس راحتی بکشد؛ کی روش پس از ثبت این رکورد تاریخی پیراهن شماره 4 که نشان دهنده 4 بار حضور او در جام جهانی است را به دوربین ها نشان داد ( البته لازم به ذکر است که کی روش در جام جهانی 2002 که موفق به کسب جواز صعود به همراه آفریقای جنوبی شده بود به دلیل برخی اختلاف ها با مسئولان فدراسیون این کشور، از سمت خود استعفا کرد).

نفس راحت کی‌روش پس از چهارمین صعود نفس راحت کی‌روش پس از چهارمین صعود نفس راحت کی‌روش پس از چهارمین صعود نفس راحت کی‌روش پس از چهارمین صعود نفس راحت کی‌روش پس از چهارمین صعود نفس راحت کی‌روش پس از چهارمین صعود نفس راحت کی‌روش پس از چهارمین صعود



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نفس راحت کی‌روش پس از چهارمین صعود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..