تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بستنی‌های غیر پاستوریزه مهمترین عامل ابتلای ایرانی‌ها به تب مالت

بستنی‌های غیر پاستوریزه مهمترین عامل ابتلای ایرانی‌ها به تب مالت

محمدحسین عزیزی رئیس انجمن صنایع غذایی ایران در گفت و گو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به خطرزا بودن بستنی‌های غیرپاستوریزه و کره‌های محلی اظهار کرد: اگر در هنگام مصرف شیر آن را حرارت ندهیم و یا از مواد لبنی غیر پاستوریزه استفاده کنیم احتمال شیوع بیماری‌های مختلف از جمله تب مالت در افراد دو چندان می‌شود.

وی عنوان کرد: شیرهایی که قبل از مصرف تصفیه نشده و به طور کلی عمل پاستوریزه و همونونیژه برای آن صورت نگرفته است احتمال شیوع بیماری‌های مختلف دامی به انسان را افزایش می‌دهد و به همین خاطر من توصیه می‌کنم که از مصرف بستنی و لبنیات محلی که از شیر غیر پاستوریزه استفاده شده به هیچ عنوان مصرف نکنند.

عزیزی ادامه داد: اگر افراد بستنی‌های محلی و یا شیرهای غیرپاستوریزه استفاده کنند میکروب‌های موجود در بدن دام از بین نمی‌رود به همین خاطر در هنگام مصرف باعث بروز بیماری تب مالت در افراد می‌شود.

وی یادآور شد: مصرف بستنی غیر پاستوریزه و لبنیات محلی خطر بروز بیماری تب مالت را افزایش می‌دهد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بستنی‌های غیر پاستوریزه مهمترین عامل ابتلای ایرانی‌ها به تب مالت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..