تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دلیل عجیب ترامپ برای ورود بدون دعوت به یک مراسم عروسی!

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان،   شبکه "سی ان ان " آمریکا نیز اعلام کرد دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا که برای تعطیلات پایان هفته به  باشگاه گلف خود در نیوجرسی رفته بود در یک جشن عروسی که در نزدیکی باشگاه وی بود نیز حضور یافت.
روزنامه دیلی میل بریتانیا نیز نوشت: اقدام ترامپ  برای حضور در این جشن عروسی بسیار عجیب بود.
 
این روزنامه نوشت از آنجائی که مراسم جشن در نزدیکی باشگاه گلف بوده، احتمالاً وی در صدد خوشحال کردن عروس و داماد، یعنی کریستین بیاتکوسکی و تاکر گلادهیل، بوده است.
 
حضور ترامپ در این مراسم عملا هم عروس و داماد و همه مهمانان را غافلگیر کرد. آن ها برای نشان دان شادی خود از حضور وی یک ترانه آمریکایی خواندند.
 
همراهان ترامپ نیز پیش از وی برای جلوگیری از شلوغ شدن جشن بدانجا رفتند  و پیش از ترک محل عکس هایی با عروس و داماد گرفتند.
 
اما برخی کاربران شبکه های اجتماعی اعلام کردند ترامپ اصرار دارد برای  باشگاه شخصی خود  تبلیغات تجاری مجانی دریافت کند که با عکس گرفتن از داخل باشگاه و انتشار گسترده آن در شبکه های اجتماعی به هدف خود رسید؛ زیرا این تبلیغات همزمان با ورود وی به کاخ سفید متوقف شده بود.
 
 
منبع:العالم
 
انتهای پیام/



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دلیل عجیب ترامپ برای ورود بدون دعوت به یک مراسم عروسی!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..