تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حکومت مصر ده‌ها وب‌سایت خبری را مسدود کرد

فناوری اطلاعات > اینترنت - مقامات مصری ده‌ها وب‌سایت خبری را فیلتر کردند.

به گزارش خبرآنلاین، 21 سایت مستقل خبری که برخی از آنها نه تنها سیاسی نبوده بلکه اقتصادی هستند دچار این محدودیت قانونی شده‌اند.

گفته می‌شود طرفداری از مواضع قطر و حمایت از تروریسم علت اصلی این مسدودسازی است و حکومت مصر از ژوئن سال قبل تاکنون 62 وب‌سایت را فیلتر کرده است.

روزنامه‌نگاران مصری می‌گویند سیسی حاکم مصر از هم‌اینک به فکر دور دوم ریاست خود است که از 2018 شروع می‌شود و به همین دلیل قصد دارد صدای مخالفان را در نطفه خفه کرده و اجازه بروز افکار اپوزسیون علیه خود را ندهد.

سال گذشته به دنبال انتقاد رسانه‌ها از انتقال جزیره به عربستان دولت تصمیم گرفت تا صداهای مستقل را خاموش کند و مردم نیز مجبور شدند تا از وی پیان استفاده کنند که اخیراً حکومت با به‌کارگیری برنامه‌های جدید می‌خواهد سرویس وی پیان را به‌طورکلی در این کشور مسدود کند.

 5656




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حکومت مصر ده‌ها وب‌سایت خبری را مسدود کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..