تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تغییر مکان تصفیه خانه فاضلاب ملکان/ هزینه کرد 6.5 میلیارد ریال برای واکسن هاری

به گزارش ایرنا، محمد باقر خانی روز سه شنبه در جلسه سلامت و امنیت غذایی شهرستان ملکان با اشاره به پیشرفت 65 درصدی این طرح گفت: متاسفانه در حالیکه بیش از 15سال از زمان احداث سامانه فاضلاب این شهر می گذرد هنوز به بهره برداری نرسیده و برخی کارهای انجام شده نیز نیاز به بازسازی مجدد دارد .
وی عمده مشکل پیش آمده در رابطه با تکمیل نشدن فاضلاب را تصفیه خانه دانست و گفت: به علت نارضایتی اهالی چند روستا در رابطه با اجرای آن در کنار روستایشان، تکمیل این طرح طولانی شده است .
مدیر شبکه بهداشت و درمان ملکان نیز با اشاره به افزایش حیوان گزیدگی ( هاری ) در ملکان گفت: آمار این حادثه در این شهرستان در سال گذشته با کل استان برابری می کند.
دکتر محمد میرزاپور افزود: در سال گذشته 130مورد حیوان گزیدگی در شهر ملکان ثبت شده که 3 برابر سال 94است .
وی گفت: متاسفانه حیوانات هار در این شهرستان از جمله سگ به حال خود رها شده اند و این علت بالا آمدن آمار حیوان گزیدگی است.
وی با اشاره به اینکه قیمت هر واکسن حیوان گزیدگی 50میلیون ریال است، افزود: در سال گذشته بیش از 6میلیارد و500میلیون ریال برای واکسن حیوان گزیدگی در این شهرستان هزینه شده است در حالکیه می توان با این اعتبار یک مرکز مجهز بهداشتی و درمانی احداث کرد .
شهرستان ملکان با 110هزار نفر جمعیت در فاصله 155کیلومتری تبریزمرکز استان آذربایجان شرقی واقع شده است.
خبرنگار: منجمی ** انتشار : انصاری
7228/3071

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تغییر مکان تصفیه خانه فاضلاب ملکان/ هزینه کرد 6.5 میلیارد ریال برای واکسن هاری»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..